0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках (ID:127617)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 118
Рік виконання: 2015
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи товарної політики підприємства на зовнішніх ринках……………………………………………………………….....6 1.1. Економічна сутність товарної політики на світовому ринку……………...6 1.2. Методологія здійснення міжнародної товарної політики підприємства…....12 1.3. Аналіз факторів впливу на товарну політику підприємства……………..24 Висновки до Розділу 1…………………………………………………………..33 РОЗДІЛ 2. Особливості здійснення міжнародної товарної політики ТОВ “М’ясо Полісся”……………………………………………………………35 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства……………….35 2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства…………………45 2.3. Оцінка товарної політики підприємства на зовнішніх ринках…………..52 Висновки до Розділу 2…………………………………………………………..61 РОЗДІЛ 3. Напрями підвищення ефективності товарної політики підприємства……………………………………………………………………..63 3.1. Економіко-математична модель оптимізації структури товарної продукції підприємства……………………………………………………………………..63 3.2. Заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції………….69 3.3. Удосконалення товарної політики підприємства з використанням маркетингових стратегій………………………………………………………...74 Висновки до Розділу 3…………………………………………………………..81 РОЗДІЛ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях……………..82 4.1. Нормативне забезпечення охорони праці та у сфері цивільного захисту…...82 4.2. Аналіз стану охорони праці на підприємстві……………………………...92 4.3. Безпека в надзвичайних ситуаціях………………………………………..101 Висновки до Розділу 4…………………………………………………………105 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……………………………………………….107 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ…………………111 ДОДАТКИ………………………………………………………………………118
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Товар і товарна політика є головними елементами комплексу маркетингу. Можна по-різному удосконалювати цінову політику, систему просування продукції і збуту, однак без високоякісного товару, характеристики якого відповідають запитам споживачів, на успіх на ринку сподіватися марно. Практика переконливо доводить, що основу ринкового успіху відомих товарних марок становить саме товар. Причому в сучасних економічних умовах актуальність маркетингової товарної політики лише зростає, кожне підприємство намагається втримати або покращити свої позиції на фоні конкурентів і отримувати прибутки. Для цього використовується безліч заходів, які стосуються управління товарною, ціновою та збутовою політикою підприємства. Прискорення темпів розвитку НТП, підвищення стандартів якості життя, трансферт фінансів і технологій призводять до ча¬стих змін уподобань і смаків споживачів (як товарів широкого вжитку, так і товарів промислового призначення), що, у свою чергу, супроводжується змінами вимог до характеристик товарів; індивідуалізації цих вимог (а це зменшує серійність виробницт¬ва); скорочення життєвого циклу товарів тощо. У цих умовах фахівці з маркетингу повинні володіти сучасними теоретико-методичними підходами до формування ефективної маркетингової товарної політики. Оскільки саме вона спрямована на вирішен¬ня одного з двох основних завдань маркетингу – орієнтації вироб¬ництва і збуту на задоволення потреб і запитів споживачів з метою одержання прибутку і забезпечення умов тривалого вижи¬вання і розвитку підприємства на ринку відповідно до його місії і прийнятої мотивації діяльності. Розвиток ринкових відносин в Україні характеризується певними тенденціями, серед яких визначне місце посідає глобалізація. Адаптація вітчизняної економіки до світового ринку передбачає нові підходи до визначення товарної політики, оскільки основна проблема міжнародної товарної політики – пристосування конкретного товару до різноманітних умов зовнішніх ринків. У сучасній економічній літературі велика увага приділяється питанням щодо товару, складових маркетингової товарної політики, є нові наукові роботи щодо комплексної системи управління маркетинговою товарною політикою, яка враховує комплексний, системний, процесний та стратегічний підходи; методики оцінки стратегічної товарної позиції підприємств, соціально-економічної ефективності управління маркетинговою товарною політикою. Визначені питання розглядали такі вчені: Ассель Генрі, Афанасьєв М.П., Багієв Г.Л., Балабанова Л.В., Бриндіна О.А., Власова В.М., Войчак А.В., Дихтль Е., Дойль П., Дэвис С.М., Зав’ялов П.С., Ілляшенко С.М., Кардаш В.Я., Козубенько Л.Д., Корнеєва І.В., Котлер Ф., Кулібанова В.В., Ламбен Ж., Максимова Т.С., Попова Л.О., Романов А.Н., Садєков А.А., Снегірьова В., Соловйов Б.А., Сисоєва С., Ткаченко Н.Б., Томпсон М., Тротт М., Хершген Х., Шубін О.О., Щербань В.М. Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо управління товарною політикою підприємства на зовнішніх ринках. Досягнення мети передбачає формування та вирішення наступних наукових і практичних завдань: – дослідити економічну сутність та трактування поняття “товарна політика”; – охарактеризувати методологію здійснення міжнародної товарної політики підприємства; – провести аналіз факторів впливу на товарну політику підприємства; – надати організаційно-економічну характеристику підприємства; – здійснити аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства; – надати оцінку товарної політики підприємства на зовнішніх ринках; – запропонувати заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства; – визначити шляхи удосконалення товарної політики підприємства з використанням маркетингових стратегій. Об’єктом дослідження є процес господарської діяльності ТОВ “М’ясо Полісся”. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління товарної політикою підприємства. Теоретичною і методологічною основою магістерської є сучасна теорія маркетингу, закони та нормативні акти України з економічних питань. В процесі дослідження використано: метод теоретичного узагальнення – для формулювання теоретичних висновків і власної думки щодо проблеми дослідження товарної політики на основі отриманої інформації; метод аналізу та синтезу – для з’ясування сутності конкретних підходів до формування і реалізації товарної політики підприємств; метод порівняння – з метою виявлення відмінностей між існуючими понятійними категоріями і практичними заходами впровадження товарної політики; статистичні методи – з метою обробки статистичних даних і визначення тенденцій розвитку ринку м’ясопереробних підприємств; метод моделювання – для пошуку моделі формування товарної політики підприємства. Інформаційною базою дослідження були законодавчі та нормативні акти, офіційні статистичні матеріали Держкомстату України, наукові публікації та підручники, інформація з всесвітньої комп’ютерної мережі Internet, річні звіти і зведена бухгалтерська звітність підприємства за останні роки.