0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організаційні форми рекламно-інформаційної діяльності – запорука успішного функціонування та діяльності рекламного агентства (ID:12762)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ 1.1 Організаційні форми рекламно-інформаційної діяльності – запорука успішного функціонування та діяльності рекламного агентства «Олекс» 2. Коротка характеристика агентства «Олекс» 2.1 Місце знаходження. Розташування, підпорядкованість агентства «Олекс» 2.2 Форма власності агентства 2.3 Структура управління, кадровий склад 2.4 Організація господарських зв’язків 2.5 Характеристика основних показників господарської діяльності рекламного агентства 3. Основна частина 3.1 Вивчення діяльності рекламного агентства 3.2 Організація налагодження зв’язків з клієнтами 3.3 Позитивні та негативні фактори діяльності рекламного агентства 3.4 Укладання договорів та їх оформлення 3.5 Дослідження та вивчення рекламних засобів ТОВ «Олекс» 3.6 Запорука комерційної роботи ТОВ «Олекс» 4. Заключна частина 4.1 Висновки та пропозиції щодо вдосконалення і покращення діяльності рекламного агентства «Олекс» Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову