0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова політика розподілу (ID:12799)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Маркетингова політика розподілу 1.1 Сутність та завдання політики розподілу 1.2 Канали розподілу та їх характеристика 1.3 Управління каналами розподілу 2. Аналіз збутової політики ТОВ «Черкаська продовольча компанія» 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 2.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.3 Аналіз збутової політики підприємства 3. Удосконалення політики розподілу ТОВ «Черкаська продовольча компанія» 3.1 Удосконалення організаційного механізму збуту 3.2 Удосконалення каналу розподілу Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову