0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кopпopaтивнa культуpa як eлeмeнт cиcтeми cтpaтeгiчнoгo упpaвлiння на прикладі у ТОВ «Студія-Дизайн» (ID:130234)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 37
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вcтуп…………………………………………………………………………………3 Poздiл 1. Тeopeтичнi зaхoди кopпopaтивнoї культуpи як eлeмeнту cиcтeми cтpaтeгiчнoгo упpaвлiння нa пiдпpиємcтвi………………………………………5 1.1 cутнicть тa eтaпи poзpoбки кopпopaтивнoї культуpи підприємства…………5 1.2 мeтoдичнi пiдхoди дo oцiнювaння кopпopaтивнoї культуpи нa пiдпpиємcтвi………………………………………………………………….10 Poздiл 2. Дocлiджeння кopпopaтивнoї культуpи у ТОВ «Студія-Дизайн»……13 2.1 Opгaнiзaцiйнo-eкoнoмiчнa хapaктepиcтикa ТОВ «Студія-Дизайн» ………13 2.2 Aнaлiз кopпopaтивнoї культуpи тa oцiнювaння її eфeктивнocтi у ТОВ «Студія-Дизайн».…………………………………………………………………..18 Poздiл 3. Шляхи удocкoнaлeння кopпopaтивнoї культуpи ТОВ «Студія-Дизайн»..22 3.1 Poзpoбкa кopпopaтивнoї культуpи ТОВ «Студія-Дизайн»………………….22 3.2 Oцiнкa eфeктивнocтi зaпpoпoнoвaнoї кopпopaтивнoї культуpи як eлeмeнту cиcтeми cтpaтeгiчнoгo упpaвлiння у ТОВ «Студія-Дизайн»……………………25 Виcнoвки i пpoпoзицiї………………………………………………………….…30 Cпиcoк викopиcтaних джерел……………………………………………………33 Дoдaтки…………………………………………………………………………..…34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідження також підтвердило кращу орієнтованість в працівників, що відносяться саме до середнього та правою частиною нижчого управлінському персоналу. Вони виступаютьпередаточним ланкою від начальницького складу до пересічному і навпаки, і фактично виконують роль перекладачів ділових культур. Отже, виходячи зекспресс-методики дано оцінку стану соціально-психологічного клімату та корпоративної культури трьох колективів. Це дослідження відбиває стан лояльності персоналу до у власність ТОВ «Студія-Дизайн», оскільки працівники цих вибраних відділів становлять основний штат підприємства. Як заходів із вдосконаленню корпоративної культури як напрями підвищення лояльності співробітників можна запропонувати такі: а) поліпшення соціального мікроклімату: - позитивне сприйняття колег, як партнерів; - зниження конфліктності у колективі з допомогою запровадження штат психолога; - пропаганда взаємодопомоги іваимовиручки. б) навчання й комунікації: - розробка програми кар'єрного росту; - частота проведенняобщекорпоративних заходів; - гнучка система навчання. в) вмотивованість: - прийнятних умов праці: гнучкий графік, комфорт; - моральне стимулювання як похвал, видачі грамот; - підвищення морального стимулу компанії – збільшення відсотка від продажу. Отже, позитивна модель вдосконалення корпоративної культури у ТОВ «Студія-Дизайн» знайде свій відбиток розвиток відносини працівників компанії до організації та її культури, що полягає в послідовному проходженні трьох етапів: благонадійність, лояльність та організації.