0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія компанії Mercedes-Benz (ID:130568)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 16
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ I. Характеристика компанії………………...……………………………..2 II. SWOT аналіз маркетингового середовища компанії…………………5 III. Маркетингові дослідження компанії…………………………………..7 IV. STP маркетинг…………………………………………………………10 V. Товарне портфоліо…………………………………………………….12 VI. Маркетингове ціноутворення………………………………………...13 VII. Політика розподілу……………………………………………………14 VIII. Маркетингові комунікації…………………………………………….16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Характеристика компанії Історія цієї легендарної марки почалася в 1900 році, коли новий автомобіль компанії DMG (Daimler Motoren Gesellschaft) вирішили назвати на честь дочки представника підрозділу цієї компанії — Мерседес. У 1902 році назва Mercedes стало офіційною торговою маркою компанії. Перший "Мерседес" відразу ж справив фурор в автомобільному світі, вигравши всі гонки, в яких брав участь. Справи компанії швидко пішли в гору. Вже тоді у пресі було оголошено про початок «Ери Мерседеса», бо машин відрізнялися незбагненним для конкурентів технічною досконалістю і якістю! Не менш знаменною подією в історії цієї марки є об'єднання в 1926 році DMG і компанії Benz & Cie. Хоча компанії були заочно конкурентами, до такого рішення їх підштовхнула несприятлива економічна ситуація післявоєнного періоду. Випускати автомобіль в таких умовах міг тільки безумець, однак, об'єднавшись, вони змогли зміцнити свої позиції і ще більше злетіти вгору! Як результат, з'являються компанія Daimler-Benz (нині просто Daimler) і марка автомобілів Mercedes-Benz. Відбувається повернення Mercedes в автогонки. Успішне повернення, треба відзначити! Надалі багато для підтримки цього успіху зробили нацисти — перемоги в міжнародних спортивних змаганнях важливі для будь-якого тоталітарного режиму. У ті роки Мерседеси зі свастикою панували на трасах. До того ж, новому уряду потрібні розкішні автомобілі, так що замовлень у компанії вистачало.(Самим першим автомобілем, який прийшов до влади Гітлера став кабріолет Mercedes-Benz 630, а верхівка Рейху користувалася моделлю Mercedes-Benz 770 K, який навіть отримав неофіційну назву «надавтомобіль» ). У середині 80-х років очікувала компанію загроза в особі японських виробників, які хоча і відібрали у неї частину ринку, серйозно потіснити її так і не зуміли. Більше того, здорова конкуренція пішла Mercedes-Benz тільки на користь, в результаті чого компанія розширила модельний ряд, запропонувала автомобілі не тільки преміум-класу, але і середнього! У той час з'явилася і найпопулярніша серія S-класу, яка до цих пір вважається кращим результатом роботи компанії!(на фото внизу) Компанія Mercedes-Benz в 90-ті роки змінила підхід до виробництва, було вирішено освоювати нові сектори ринку і при цьому зберегти вже наявні. В кінці 90-х років покупці могли вибрати автомобіль з десятків моделей і близько дванадцяти модифікацій окремих серій. На сьогоднішній день марка Mercedes-Benz для багатьох заслужено є тим, що повинен являти собою справжній автомобіль. Причому не обов'язково розкішний. Випускаються під цією маркою і невеликі моделі, а також мікроавтобуси, вантажівки, автобуси, автомобілі підвищеної прохідності. Багато з цих автомобілів заслужили в народі репутацію «неубиваемых». Не залишає Mercedes автоспорт і донині, показуючи одні з кращих результатів! Компанія Mercedes-Benz залишається на вершині автомобілебудування, як і 100 років тому. Роблячи високоякісні автомобілі і двигуни, зоряний концерн зі знаменитою маркою у вигляді трипроменевою зірки ось вже століття незмінно зберігає провідне становище в автомобілебудуванні і високу конкурентоспроможність.