Зразок роботи
Характеристика компанії
Starbucks — американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав'ярень.
Трохи історії:
У 1971 році вчитель англійської мови Джеррі Болдуін, вчитель історії Зів Сигл і письменник Гордон Боукер склалися по 1350 доларів, зайняли ще 5000 і відкрили магазин з продажу кави в зернах в Сіетлі, штат Вашингтон.Перший магазин відкрився 30 березня 1971. Своє ім'я компанія Starbucks отримала від одного з героїв роману «Мобі-Дік, або Білий кит» Германа Мелвілла.У 1987 році магазини Starbucks було продано за 4 млн доларів Говарду Шульцу.
Сьогодні Starbucks займається і суміжними видами бізнесу — книгами, кінематографом, музикою, існує навіть спеціальний підрозділ Starbucks — Starbucks Entertainment.
Кав'ярні Starbucks відкриті в більш ніж 60 країнах, всього закладів близько 19 тис. Штаб-квартира знаходиться в Сіетлі, штат Вашингтон.
Секрети Starbucks
1.Не кава головне
Кави в Старбаксе – дуже гарний, з цим не посперечаєшся. Але, як стверджують у компанії, коли вони просили відвідувачів назвати п'ять причин, чому вони обирають саме їх мережа, на першому місці був соціальний досвід.
2.Персоналізація
«Фрапучино для Ірини!», лунає в кав'ярні. Якась Ірина, яку бариста навряд чи згадають коли-небудь, підходить до стійки і забирає склянку з кавою, на якій маркером написано її ім'я. Дрібничка, а приємно. Цей знаменитий дрібничка багато в чому створив культовий образ Старбаксу – людей підкуповує особисте ставлення бренду, навіть таке просте і нехитре.
3.Вікна і двері
Компанія дуже прискіпливо ставиться до вибору приміщення. І головна їхня вимога орієнтація дверей і вікон по сторонах світу. Якщо вхідні двері буде дивитися на північ, а не південь або схід, то Старбакс ніколи не орендує приміщення, будь воно в самому зручному і прохідному місці міста.
4.Один долар на рік
Одна з фішок компанії – у багатьох своїх кав'ярнях вони платять орендодавцям рівно один долар на рік, і орендодавець при цьому не залишаються осторонь. Їм ніхто не виламує рук, ніхто не загрожує паяльною лампою – просто Starbucks знає, що клієнт прийде. За атмосферою, за кавою, за ім'ям, написаним на склянці, а значить навіть майже безнадійне місце стане прохідним
5.Хитре кільце
Наприклад, кільце на склянку, щоб не пекло руки.
• Купуючи каву, можна було вибрати: безкоштовне гофрокартонное кільце або трохи доплатити і взяти гарне поліуретанове з логотипом Starbucks. І не викидати його разом зі склянкою, а носити з собою до наступної покупки кави.
• Термокружки, вже не перший рік продаються в кав'ярнях, рішення з цієї ж опери. Люди користуються «тумблерами»з написом Starbucks не тільки для кави з Старбакс, а значить це додаткова комунікація.
• До речі, багаторазові чашки і стакани або ж повністю перероблялася посуд – це те, до чого Старбакс прагне в межах своєї значною програми з охорони навколишнього середовища. Кажуть, до 2015 року всі ми станемо носіями багаторазової реклами культових кав'ярень.
6.Збереження традицій
Перший Старбакс був відкритий в Сіетлі в 1971 році, з тих пір в ньому нічого не змінюється. Ремонт, звичайно, роблять, але тільки щоб привести приміщення в порядок, а не щоб оновити інтер'єр. Заклад повністю зберегло свій первісний вигляд, і його називають «Музеєм Starbucks», хоча воно таким і не є.
7.Музика
У Старбаксі завжди можна придбати диск з гарною, ретельно підібраною музикою. Ця музика буде грати в кав'ярні в момент покупки. Більше того, ця ж музика в цей день буде грати в Starbucks в Сіеттлі, Нью-Йорку, Мілані, Токіо. І якщо відвідувач знає про цей факт, ймовірно, він прив'яжеться до компанії ще більше.