0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія компанії McDonald’s (ID:130571)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 16
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ I. Характеристика компанії. Marketing Mix……………………………..2 II. SWOT аналіз маркетингового середовища компанії…………………5 III. Маркетингові дослідження компанії…………………………………..7 IV. STP маркетинг…………………………………………………………10 V. Товарне портфоліо…………………………………………………….12 VI. Маркетингове ціноутворення………………………………………...13 VII. Політика розподілу……………………………………………………14 VIII. Маркетингові комунікації…………………………………………….16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Місія та цінності McDonald’s Місія компанії «Наша місія – бути улюбленим місцем та способом харчування для наших клієнтів; Ми докладаємо всіх зусиль, щоб бути чудовим місцем роботи для наших співробітників, бути важливою частиною вашої спільноти і виправдовувати сподівання щодо якості, сервісу, чистоти, які споживачі мають щодо «Золотих Дужок» - символу, якому довіряє весь світ». Цінності компанії Потреби споживачів на першому місці Наші споживачі є причиною нашого існування. Ми демонструємо своє шанобливе ставлення до них, забезпечуючи їх високоякісною їжею та добрим обслуговуванням, у чистому, затишному середовищі, за доступною ціною. Наша мета – це якість, культура обслуговування, чистота та доступна ціна для всіх відвідувачів під час кожного візиту до МакДональдз. Ми віддані нашим людям Ми створюємо можливості, плекаємо таланти, розвиваємо лідерів та винагороджуємо досягнення. Ми віримо в те, що команда гарно навчених особистостей із унікальним досвідом життя, працюючи разом у середовищі, що стимулює обопільну повагу й участь у спільній справі, є головною умовою нашого подальшого зростання. Ми віримо в Систему МакДональдз Бізнес-модель МакДональдз, трьома ключовими елементами якої є власник/управлінці, постачальники та персонал – основа нашої справи. Джерелом її успіху є баланс інтересів зазначених груп. Ми керуємо нашим бізнесом порядно Порядність – найкращий бізнес. У МакДональдз® ми поводимо себе та керуємо нашим бізнесом, дотримуючись високих стандартів справедливості, чесності та єдності. Ми індивідуально звітні та колективно відповідальні. Ми турбуємося про суспільство Ми серйозно ставимося до відповідальності, що накладається на лідера. Ми допомагаємо нашим споживачам будувати краще суспільство через різноманітні соціально орієнтовані програми і благодійні заходи. Ми використовуємо наш розмір, масштаб та ресурси, щоб зробити світ кращим. Ми ведемо наш бізнес прибутково МакДональдз є акціонерною компанією. Саме тому ми працюємо, щоб забезпечити зростання прибутків наших акціонерів. Це вимагає постійної уваги до наших споживачів та здоров’я нашої Системи. Ми постійно прагнемо покращення Ми є організацією, що навчається. Ми спрямовані на те, щоб вчасно передбачати і реагувати на зміни потреб споживачів, персоналу та системи, через постійну еволюцію та інновації.