0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення управління асортиментною політикою ТОВ "Знахар" (ID:130926)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 98
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Роль та сутність асортиментної політики в маркетинговій діяльності підприємства 10 1.2. Критерії та показники формування асортименту товарів фармацевтичних компаній, критерії його формування та показники 1.3. Методи та проблеми управління товарним асортиментом фармацевтичного підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОВ «ЗНАХАР» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ «Знахар» 2.2. Оцінка особливостей управління асортиментною політикою ТОВ «Знахар» 2.3. Оцінка управлінських факторів впливу на асортиментну політику ТОВ «Знахар» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОВ «ЗНАХАР» 3.1. Інтегрований аналіз продажу лікарських препаратів в аптеках ТОВ «Знахар» відносно попиту на ринку 3.2. Рекомендації по покращенню асортиментного портфелю ТОВ «Знахар» відносно умов на ринку 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів з удосконалення асортиментної політики ТОВ «Знахар» ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову