0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Компанія «Скіф» (ID:130944)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 125
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕДОДИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРИЄМСТВА 1.1. Сутнісна характеристика та основні складові маркетингової діяльності підприємства 1.2. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства 1.3. Вимоги до удосконалення маркетингової діяльності підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КОМПАНІЯ «СКІФ» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ «Компанія «Скіф» 2.2. Аналіз середовища маркетингової діяльності ТОВ «Компанія «Скіф» 2.3. Діагностика внутрішнього середовища ТОВ «Компанія «Скіф» та оцінка ефективності його маркетингової діяльності РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «КОМПАНІЯ «СКІФ» 3.1. Обгрунтування заходів з удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Компанія «Скіф» 3.2. Організаційні аспекти удосконалення маркетингової діяльності 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову