0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка елементів комплексу маркетингу ТОВ «Паркінг+» (ID:130946)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Сутність маркетингового комплексу підприємства та його складові 1.2. Підходи до формування маркетингового комплексу підприємств 1.3. Методика оцінки ефективності маркетингового комплексу підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «ПАРКІНГ+» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ «Паркінг+» 2.2. Оцінка внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища діяльності підприємства 2.3. Визначення пріоритетів розвитку маркетингового комплексу ТОВ «Паркінг+» РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕЛЕМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ТОВ «ПАРКІНГ+» 69 3.1. Пропозиції щодо складу маркетингового комплексу ТОВ «Паркінг+» 69 3.2. Механізм реалізації запропонованих заходів з впровадження елементів комплексу маркетингу в межах ТОВ «Паркінг+» та прогноз їх результативності 3.3. Оцінка можливої ефективності використання запропонованих елементів маркетингового комплексу у практику діяльності ТОВ «Паркінг+» ВИСНОВКИ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову