0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація служби маркетингу на підприємстві (ID:132432)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 70
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МАРКЕТИНУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства 5 1.2. Система управління та організації служби маркетингу підприємства 12 1.3. Контроль маркетингової діяльності підприємства 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ДП З ІІ «СПЕКТА» 28 2.1. Характеристика господарської діяльності та внутрішнього середовища підприємства ДП з ІІ «Спекта» 28 2.2. Аналіз діючої організації маркетингу на підприємстві 36 2.3. SWOT- аналіз та визначення основних напрямків діяльності підприємства 43 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ДП З ІІ «СПЕКТА» 53 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організаційна структура підприємства представлена на рис. 2.1. Вихідною базою встановлення цілей є замовлення ринку споживачів. Якщо врахувати тільки виробничий аспект, то головна ціль підприємства — це забезпечення необхідного обсягу виробництва продукції заданої якості і в установлені строки. Використовуючи методологію «дерева цілей» і принципи дедуктивної логіки, виділяють підцілі (завдання) першого, другого і т. д. рівнів, які водночас є засобами досягнення цілей вищого рівня. Головні конкуренти ДП з ІІ «Спекта» на українському ринку пакувальних матеріалів представлені в таблиці 2.1 .Також ДП з ІІ «Спекта» пропонує широкий вибір інших пакувальних матеріалів (табл. 2.3). Для виділення всіх потенційних споживачів даного товару на кожному з ринків визначаємо місткість ринку методом сумування можливих обсягів їх закупівлі (таблиця 2.4). Таблиця 2.4 Визначення місткості ринку методом підсумування Таблиця 2.5 Обсяги збуту ДП з ІІ «Спекта» за 2012-2014 роки За методом експертних оцінок проведемо ефективність стратегічного управління за наведеними вище етапами. Експертами було обрано найбільших клієнтів підприємства (незалежний експерт), керівництво організації та прості працівники даного працівника. Анкета-опитування представлена в дод. Б. Максимальна кількість балів 5. Максимально можлива сума по кожному етапу 20 балів. Таблиця 2.6 Ефективність стратегічного управління Стосовно комунікаційної політики, в табл. 2.7 наведено дані про виручку ДП ІІ «СПЕКТА» і рекламних витрат, визначивши їх співвідношення. В таблиці 2.8 розглянемо структуру витрат на рекламу у 2013 та 2014 роках. Таблиця 2.8 Структура рекламних витрат ДП ІІ «СПЕКТА» за 2013-2014 рр. Мікро-маркетингова середовище компанії представлена силами, що мають безпосереднє відношення до фірми і її можливостей по обслуговуванню клієнтів. Таблиця 2.8 Ступінь впливу основних факторів, що впливають ДП з ІІ «Спекта» Для виявлення загроз та можливостей зовнішньої середи ДП ІІ «СПЕКТА», а також сильних та слабких сторін організації, використаємо SWОТ –аналіз. Базовий SWOT-аналіз наведено в (табл. 2.9). Таблиця 2.9 Базовий SWOT-аналіз Зазначимо, що отримані дані є довідковими. Більш точні розрахунки показників можна отримати після одержання офіційних умов розміщення телереклами від телевізійних каналів. Зведемо медіа план в загальну структуру (табл. 3.5) Таблиця 3.5 Загальний медіа план ДП з ІІ «Спекта»