0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ СТАНУ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «PARTNER KREATIV» (ID:136795)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 106
Рік виконання: 2014
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Персонал як стратегічний маркетинговий ресурс підприємства 6 1.2. Основні методи управління персоналом на підприємстві 17 1.3. Міжнародний досвід технологій маркетингу персоналу на підприємстві 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «PARTNER KREATIV» 35 2.1. Організаційно-управлінська структура та характеристика господарської діяльності підприємства 35 2.2. Динаміка кадрового забезпечення ТОВ «PARTNER KREATIV» 46 2.3. Дослідження факторів впливу на систему маркетингу персоналу та оцінювання його ефективності в умовах діяльності підприємства 52 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «PARTNER KREATIV» 62 3.1. Стратегія організації ефективного кадрового забезпечення маркетингу ТОВ «PARTNER KREATIV» 62 3.2. Розробка комплексної системи оцінювання персоналу 72 3.3. Рекомендації щодо впровадження та оцінювання ефективності системи маркетингу персоналу ТОВ «PARTNER KREATIV» 78 ВИСНОВКИ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 101
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В сучасних умовах господарювання підприємств переважає підприємницько-ринковий підхід, що вимагає використання ефективного управління ресурсами. Для підприємств одним з найважливіших ресурсів є персонал. Управління персоналом займає провідне місце в системі управління організації. Методологічно ця сфера управління володіє специфічним понятійним апаратом, має відмітні характеристики і показники діяльності, спеціальні процедури і методи – атестація, експеримент і інші; методи вивчення й напрямку аналізу змісту праці різних категорій персоналу. Рівень роботи з персоналом не відповідає сьогодні задачам кардинальної перебудови управління економікою, проведення в життя активної соціальної і кадрової політики. В практику кадрових служб слабко впроваджуються наукові методи оцінки, розставляння і підготування кадрів із використанням результатів соціологічних і психологічних досліджень. В умовах кризи необхідність адекватного і грамотного управління персоналом набуває все більшого значення. Окрім цього, перед керівництвом організації стоїть необхідність пошуку нових шляхів підвищення ефективності використання та управління персоналом з метою виживання в існуючих умовах. Одним з основних напрямків тут є маркетинг, як основа ринкової філософії ведення бізнесу. В останні десятиліття маркетинг все більше проникає в діяльність вітчизняних підприємств, проте керівники більшості підприємств ще в недостатній мірі усвідомлюють можливості і вигоди від використання маркетингу в управлінні підприємством, пов'язуючи маркетинг, головним чином, безпосередньо зі збутовою діяльністю та просуванням товарів та послуг. Разом з тим, приймаючи рішення про використання концепції маркетингу персоналу, керівництво підприємства має розуміти, що така міра повинна носити комплексний характер у рамках всього підприємства, тобто поширюватиметься на різні напрями управлінської діяльності компанії: від управління виробництвом до управління персоналом. Таким чином, забезпечується цілісність реалізації концепції маркетингу на підприємстві. Слід зазначити, що в діяльності підприємств важливого значення набуває використання маркетингу в напрямку саме управління персоналом. Однак даний підхід ще не знайшов широкого застосування в діяльності вітчизняних підприємств, причиною чого є певною мірою недостатня вивченість означеної проблеми та відсутність застосування зарубіжного досвіду у формуванні системи маркетингу персоналу. Істотний внесок у розробку теорії і методології управління персоналом здійснили роботи таких вітчизняних та зарубіжних учених, як Д.Богиня, В.Гриньова, О.Грішнова, Г.Дмитренко, В.Дятлов, Г.Десслер, А.Єгоршин, Г.Завиновська, Л.Карташова, А.Кібанов, А.Колот, А.Маслоу, Ю.Одегов, І.Попова, М.Семикіна, Н.Тарнавська, А.Ткаченко, Є.Уткін, С.Шекшня, Г.Щьокін та ін. Значний внесок у розвиток методології стратегічного управління та проблем, які пов’язані з удосконаленням стратегії підприємства, зробили такі вчені-економісти, як І.Ансофф, О.Виханський, А.Градов, Ф.Котлер, У.Кинг, Д.Клиланд, М.Лепа, М.Мескон, Х.Мінцберг, Г.Осовська, Ю.Портер, А.Шеремет, З.Шершньова та інші. Проблема стратегічного управління персоналом розглядається в працях таких авторів, як Т.Білорус, Н.Гавкалова, О.Громова, Г.Зайцев, Л.Карташова, А.Кібанов, Г.Лич, В.Маслов, О.Пешко, О.Скібіцький, Є.Уткін, С.Файбушевич, Г.Щьокін та ін. Актуальність проблеми, її практичне значення та недостатня теоретична розробленість зумовили вибір теми дипломної роботи, визначили предмет і об’єкт дослідження, мету та його завдання. Метою дослідження є аналіз технологій маркетингу та проведення оцінки їх ефективності. Об’єктом роботи виступає промислове підприємство ТОВ «PARTNER KREATIV». В свою чергу, предмет дослідження складає процес формування, розвитку та ефективного використання маркетингу персоналу промислового підприємства. Мета дослідження обумовила постановку наступних завдань: - визначити сутність категорії «персонал» в маркетинговому аспекті; - проаналізувати основні методи управління персоналом підприємства; - проаналізувати міжнародний досвід технологій маркетингу персоналу на підприємстві; - навести організаційно-управлінську структуру та надати характеристику господарської діяльності підприємства; - проаналізувати кадрове забезпечення підприємства; - дослідити фактори впливу на систему маркетингу персоналу та оцінювання його ефективності в умовах діяльності підприємства; - запропонувати стратегію організації ефективного кадрового забезпечення маркетингу ТОВ «PARTNER KREATIV»; - розробити комплексну систему оцінювання персоналу; - надати рекомендації щодо впровадження та оцінювання ефективності системи маркетингу персоналу ТОВ «PARTNER KREATIV» Теоретичну та методологічну основу проведення досліджень склали положення теорії менеджменту та сучасні концепції управління, а також наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених із проблем управління персоналом, маркетингу, стратегічного менеджменту, мотивації праці, законодавчі акти Верховної Ради України, Постанови Кабінету Міністрів України. Дослідження базувалося на використанні таких методів: логічного узагальнення; системного аналізу; абсолютних різниць; статистичного аналізу; метод експертних оцінок. Структурно дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків.