0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингових досліджень на прикладі компанії «Київстар» (ID:137365)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 53
Рік виконання: 2014
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ I. Теоретико-методичні основи організації маркетингових досліджень. 6 1.1. Мета і завдання маркетингових досліджень. 6 1.2. Методи дослідження споживачів. 12 1.3. Основні етапи організації маркетингових досліджень на підприємстві 15 Розділ II. Організація маркетингових досліджень на прикладі компанії «Київстар». 23 2.1. Характеристика компанії «Київстар». 23 2.2. Аналіз результатів маркетингової діяльності ПрАТ «Київстар». 26 2.3. Організація маркетингових досліджень на сучасному ринку мобільних послуг. 29 Розділ III. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності компанії «Київстар». 35 3.1. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності оператора мобільного зв’язку ПАТ «Київстар». 35 3.2. Ефективність впроваджених заходів на ПрАТ «Київстар». 40 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50 ДОДАТКИ 52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сьогоднішній день організація комплексних маркетингових досліджень на підприємствах стає все більш необхідною. Без сумніву, кінцевий результат маркетингової діяльності повинен забезпечити підприємствам успішне функціонування в умовах ринку, окрім цього, підвищення конкурентоспроможності, прибутковості та рентабельності відповідно сучасним тенденціям. Значимість маркетингового дослідження диктують потребу в його постійному і науково обґрунтованому проведенні. Його здійснення вимагає дотримання певних принципів, що гарантуватиме результативність проведення маркетингового дослідження. Щоб отримати повну картину про розвиток певного ринку, а також зробити висновки про подальші його перспективи, існує необхідність в проведенні досліджень, спрямованих на отримання комплексної, різнопланової інформації про його об’єми, динаміку, структуру, основних гравців, кон’юнктуру, сегменти та інші важливі показники. Якісні рішення ніколи не базуються на інстинктивних почуттях, інтуїції чи навіть на здоровому глузді, вони базуються на якісній інформації, без якої неможливе прийняття якісних рішень. Для того щоб розробити цю маркетингову стратегію, необхідно мати велику кількість ринкової інформації, котра збирається й аналізується в ході маркетингових досліджень. Маркетингові дослідження дають змогу визначити обсяг інформації, необхідної для вирішення виявлених проблем; відібрати методи збору інформації; організувати та здійснити процес збору даних; проаналізувати результати; визначити напрямки використання результатів. Систематизованість процесу маркетингових досліджень означає, що цей процес має бути ретельно спланований заздалегідь , а також повинен здійснюватись відповідно до визначених етапів. Дотримання цього є одним із факторів отримання достовірної інформації, яка є основою будь-якого дослідження. Важливою рисою маркетингових досліджень є те, що інформація, яка отримується у ході досліджень, необхідна для прийняття дієвого управлінського рішення. Інформаційний фактор відіграє все більш важливу роль не тільки у маркетинговому аналізі, а й у цілому щодо успішності діяльності організації. Щоб досягти успіху, важливо надати споживачеві повну свободу вибору поряд з реальною вигодою. Тільки розумінням поведінки споживача, пристосуванням пропозицій до запитів споживача можна досягти ефективної практичної реалізації маркетингової концепції. В сучасних умовах збільшується потреба мати саме достовірну та адекватну інформацію стосовно процесів, які відбуваються на окремих ринках. Це пояснюється тим, що для зайняття компанією конкурентоспроможної позиції на ринку, утримання чи розширення сегмента ринку надзвичайно важливим в сучасних економічних умовах стає механізм комплексного рішення проблеми адекватності її функціонування умовам та вимогам маркетингового середовища, аналіз та прогнозування якого є прерогативою маркетингових досліджень. Як доводить практика, більшість українських підприємств приділяють мало уваги дослідженням. Головна причина цього - відсутність теоретичних знань і практики оцінки у самих підприємств, а також невелика кількість фірм, які пропонують такий вид послуг. Оскільки дослідження вимагають і фінансових витрат, то це є ще однією причиною відмовитись від них. Але, насправді, маркетингові дослідження необхідні практично для всіх видів підприємств. Без маркетингових досліджень жодне підприємство не зможе правильно зорієнтуватися в складній ринковій ситуації, достовірно оцінити своє положення на ринку, а також спрогнозувати свій подальший розвиток. Все вищевказане пояснює на підкреслює постійну актуальність теми роботи та необхідність її дослідження. В даній роботі проаналізовано маркетингову діяльність української компанії та лідера на ринку мобільного зв’язку «Київстар». Метою роботи є розкриття сутності організації маркетингових досліджень в умовах ринку мобільного зв’язку в Україні та вирішення конкретних завдань, а саме :  визначити мету та завдання маркетингових досліджень;  визначити основні етапи організації маркетингових досліджень на підприємстві;  проаналізувати вплив факторів на поведінку споживачів;  визначити залежність поведінки споживача від впливу інструментів маркетингу;  проаналізувати поведінку споживачів в Україні на прикладі компанії «Київстар»;  з’ясувати, які саме напрями та інструменти маркетингових досліджень використовує компанія для зацікавлення користувачів мобільного зв’язку;  проаналізувати основні аспекти поведінки споживачів компанії «Київстар» в процесі прийняття рішення;  визначити основні напрями вдосконалення маркетингової діяльності ПАТ «Київстар» шляхом аналізу ефективності впроваджених заходів з дослідження поведінки споживачів компанії; Об’єктом дослідження є ринок мобільного зв’язку в Україні. Предметом дослідження є маркетинговий відділ компанії «Київстар», організація маркетингової діяльності на підприємстві в сучасних умовах на ринку мобільного зв’язку в Україні; поведінка споживачів під час процесу прийняття рішення щодо послуг, внаслідок впливу інструментів маркетингу. Методи дослідження. Робота ґрунтується на комплексі загальних та спеціальних методів пізнання, що дозволило проаналізувати та визначити чинники економічної поведінки споживача. У роботі неодноразово використовувались: індуктивний та дедуктивний методи для узагальнення і аналізу впливу інструментів маркетингу на поведінку українського споживача на ринку мобільного зв’язку. Також, були використані засоби наукової абстракції, угруповувань, порівнянь, наочного зображення для наукового та практичного пізнання сучасних економічних процесів. Практичне значення полягає в тому, що пропозиції надані в курсовій роботі можуть бути використані при розробці або впровадженні сучасних механізмів управління системою економічної безпеки підприємств. Структура роботи визначається метою та завданням дослідження. Курсова робота має традиційну структуру і складається з вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Структура роботи підпорядкована поставленим цілям і завданням, що з них випливають.