0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетингом на підприємстві (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО», м. Вінниця) (ID:139052)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 119
Рік виконання: 2015
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємства 1.2. Методичні підходи аналізу маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ОЛДІ АГРО» 2.1. Організаційно-економічна характеристика Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО» 2.2. Аналіз стану управління маркетинговою діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО»...................................46 2.3. Оцінка ефективності управління маркетинговою діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ОЛДІ АГРО» 3.1. Удосконалення організації управління маркетинговою діяльністю Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО» 3.2. Впровадження нових виробничих технологій та системи управління якістю як складової частини управління маркетингом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На попередніх етапах нашого дослідження ми з’ясували, що найбільшим попитом серед товарних груп Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО» користується олія соняшникова рафінована дезодорована фасована, яка, відповідно, приносить підприємству найбільший прибуток. Регіони обрані таким чином, щоб зосередити роботу торговельного агента на конкретній географічний ділянці та для зручного відрядного маршруту, також враховано конкурентне навантаження та стратегічну важливість регіонів (м. Вінниця). Виконаємо підрахунок зекономлених коштів та додаткових витрачених коштів, необхідних для реструктуризації організаційної структури Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ОЛДІ АГРО». Дані наведені у табл. 3.4.