0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Варіант №4, Маркетинг, №1599 (ID:14191)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність потреб. Ієрархія потреб А. Маслоу 2. Класифікація споживчих товарів 3. Види посередників на ринку 4. Характеристика паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю) 5. Організація маркетингу на підприємстві 6. Тести Товари, на які покупці з різних причин не звертають особливої уваги, не виявляють інтересу доти, доки вони не стають необхідними – це: а) товари постійного попиту; б) товари особливого попиту; в) товари пасивного попиту; г) промислові товари. 2. Маркетинг виник: а) на початку XIX ст. в Німеччині; б) на початку XX ст. в Італії; в) на початку XX ст. в CША; г) у 50-60 pp. XX ст. в США; д) у 50-60 pp. XX cт в Україні. Брокеридж – це: а) прибуток брокера; б) витрати брокера; в) сукупність послуг, які надає брокер; г) немає вірної відповіді. 4. Знижка, яка надається постійним покупцям або клієнтам – це: а) знижка «сконто»; б) бонусна знижка; в) прихована знижка; г) сезонна знижка. 5. Класичний життєвий цикл товару складається з етапів: а) впровадження, зростання, зрілість, спад; б) планування, впровадження, зрілість, спад; в) зростання, сталий ріст, зниження попиту, спад; г) зростання, сталий ріст, спад. 7. Ситуаційне завдання Які потреби із пірамід потреб А. Маслоу можуть задовольнити такі товари: 1)Взуття; 2) Шоколад; 3) Автомобіль; 4) Книга; 5) Відвідування нічних клубів. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову