0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бізнес-коледж, Варіант №1, Реклама і стимулювання збуту, №1621 (ID:14213)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1. Міжнародний кодекс рекламної діяльності 2. Види реклами 3. Організаційна структура рекламної служби підприємства 4. Франчайзинг – його сутність та рекламна вигода 5. Психологічний процес сприйняття реклами Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову