0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка цінової політики торговельно-посередницької компанії «Комплексне сучасне постачання» (ID:14696)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 101
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1. Сутність та методологія процесу ціноутворення 1.2. Методичні підходи до формування ціни 1.3. Особливості формування цінової політики у діяльності торгово-посередницьких підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «КОМПЛЕКСНЕ СУЧАСНЕ ПОСТАЧАННЯ» 2.1. Аналіз особливостей формування цінової політики та розрахунку ціни у діяльності торговельно-посередницьких підприємств на ринку електроінструментів України 2.2. Маркетингова характеристика ТОВ «Комплексне сучасне постачання» та аналіз торговельно-посередницької діяльності підприємства 2.3. Оцінка ефективності цінової політики ТОВ «Комплексне сучасне постачання» РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «КОМПЛЕКСНЕ СУЧАСНЕ ПОСТАЧАННЯ» 3.1. Пропозиції щодо вибору цінової політики з урахуванням впливу чинників внутрішнього і зовнішнього середовищ підприємства 3.2. Використання методів непрямого ціноутворення у торговельно-посередницькій діяльності підприємства як ефективного інструментарію його цінової політики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову