0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи підвищення конкурентоспроможності центру з навчання іноземним мовам ПП «НьюСтрім-Центр» на українському ринку освітніх послуг за концепцією маркетингу (ID:14699)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 104
Рік виконання: 2011
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність поняття конкурентоспроможності підприємства 1.2. Методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства 1.3. Основні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЦЕНТРУ З НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ ПП «НЬЮСТРІМ-ЦЕНТР» 2.1. Дослідження тенденцій розвитку ринку послуг з навчання іноземним мовам в Україні 2.2. Аналіз маркетингового комплексу центру з навчання іноземним мовам ПП «НьюСтрім-Центр» 2.3. Оцінка конкурентоспроможності центру з навчання іноземним мовам ПП «НьюСтрім-Центр» на ринку освітніх послуг України РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПП «НЬЮСТРІМ-ЦЕНТР» НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 3.1. Пропозиції щодо підвищення якості послуг ПП «НьюСтрім-Центр» з навчання іноземним мовам 3.2. Заходи щодо вдосконалення цінової та комунікаційної політики ПП «НьюСтрім-Центр» 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо підвищення конкурентоспроможності ПП «НьюСтрім-Центр» на ринку освітніх послуг України ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову