0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КГУ, варіант № 2, Маркетинг, №2576 (ID:15576)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2006
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Охарактеризуйте конкурентну структуру українського ринку телевізорів і запропонуйте конкурентну стратегію для вітчизняних виробників телевізорів. Завдання 2 Імпортер японських фотоапаратів хоче володіти інформацією щодо сегментації за вигодами українського ринку фотоапаратів. Запропонуйте сітку сегментації, яка Вам здається прийнятою і процедуру збирання інформації, яка дозволяє перевірити її обґрунтованість. Завдання 3 Фірма, що має обмежені фінансові і виробничі ресурси, завжди матиме нижчий рівень рентабельності. Прокоментуйте цю заяву. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову