0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Споживання. Поведінка споживачів 2. Купівля та післякупівельна оцінка СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Задача 1. Побудувати асоціативну сітку для товару (мобільний телефон). Задача 2. Визначити мотивацію в стратегії маркетингу для товару (мобільний телефон (ID:158248)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2015
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Споживання. Поведінка споживачів 2. Купівля та післякупівельна оцінка СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Задача 1. Побудувати асоціативну сітку для товару (мобільний телефон). Задача 2. Визначити мотивацію в стратегії маркетингу для товару (мобільний телефон). Задача 3. Визначити показник відношення споживачів до товару за допомогою моделі ідеальної крапки. Побудувати шкалу відношення до продукту. Задача 4. Визначити прихильність споживачів за картою можливостей і потреб. Визначити координати перетину осей важливості та задоволеності, результати розрахунків зазначити на карті сприйняття важливості та задоволення атрибутами.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Споживання. Поведінка споживачів 2. Купівля та післякупівельна оцінка СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Задача 1. Побудувати асоціативну сітку для товару (мобільний телефон). Задача 2. Визначити мотивацію в стратегії маркетингу для товару (мобільний телефон). Задача 3. Визначити показник відношення споживачів до товару за допомогою моделі ідеальної крапки. Побудувати шкалу відношення до продукту. Задача 4. Визначити прихильність споживачів за картою можливостей і потреб. Визначити координати перетину осей важливості та задоволеності, результати розрахунків зазначити на карті сприйняття важливості та задоволення атрибутами.