0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Разработка коммуникативной кампании в процессе маркетинговой деятельности на предприятии (ID:165500)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 67
Рік виконання: 2013
Вартість: 300$
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ ТА ФОРМИ 7 1.1. Сутність комунікативної політики та маркетингових комунікацій 7 1.2. Елементи та засоби комунікативної політики 11 1.3. Форми комунікативної політики 17 Висновки по розділу 1 28 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП „ЕВАКУАТОР” 29 2.1.Стан та тенденції розвитку автомобільного ринку України 29 2.2.Ситуаційний аналіз діяльност іпідприємства 32 2.3.Рекомендації щодо удосконалення комунікативної діяльності підприємства 46 Висновки по розділу 2 52 3.СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 53 3.1. Стисла характеристика об’єкта дослідження (підприємства) 53 3.2. Загальні умови праці на підприємстві 54 ВИСНОВКИ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В настоящее время для профессиональных маркетологов возникает эффективного применения маркетинговых коммуникаций в деятельности предприятия. Целью квалификационной работы является разработка рекомендаций для организации коммуникативной кампании предприятия, предоставляющего услуги по эвакуации автомобилей. Рассмотрено состояние и тенденции развития ЧП «Эвакуатор». Выполнен анализ производственно-хозяйственного состояния предприятия, микро-и макромаркетингового среды. Представлены рекомендации по проведению рекламы кампании ЧП «Эвакуатор». Ключевые слова: концепция маркетинга, коммуникативная кампания, баннеры, брендирование автомобиля, сегментация, эффективность. Работа состоит из введения, трех глав, заключения, 10 таблиц, 5 рисунков. Объем работы - 67 страниц. Список литературы содержит 28 наименований.