0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи удосконалення стратегії і тактики ціноутворення на підприємстві (ID:1711)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2022
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи формування ринкової ціни на туристичному підприємстві 1.1. Ціна як економічна категорія 1.2. Особливості формування ціни на туристичну продукцію 1.3. Фактори впливу на цінову політику на підприємстві 1.4. Методи ціноутворення Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.3. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.4. Маркетинговий аналіз туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» 2.5. Шляхи вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій» Висновок. Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04