0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кременчук, Варіант №60, Маркетинг, №3198 (ID:17257)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 19
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
9.Чому маркетингові дослідження є важливим етапом процесу управління маркетингом? 20.Для чого необхідний моніторінг реалізації товарів? 45. В чому різниця між визначеннями реклами та стимулюванням збуту? Ситуаційна задача № 6 Фото, відео- і кінокамери Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову