0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування та підтримка іміджу підприємства (ID:174717)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2015
Вартість: 145
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. Теоретичні засади формування іміджу підприємств 2. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ «Обрій» 3. Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Обрій» 4. Практичні аспекти формування та підтримки іміджу підприємства ТОВ «Обрій» 5. Розробка програми формування іміджу і репутації ТОВ «Обрій» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні і світі характеризується загостренням конкурентної боротьби між товаровиробниками, що є наслідком зростання кількості постачальників однойменної продукції. Так, на сьогоднішній день пропозиція на світовому ринку перевищує попит у півтора разу, тобто третина виробленої продукції не реалізується [11]. За останні 15 років частка вартості іміджу підприємства в загальній вартості "західних" компаній зросла з 18 до 82%, аналітики відзначають, що підвищення індексу іміджу підприємства на 1 % дає приріст її ринкової вартості на 3 %, вартість іміджу підприємства зростає, якщо воно стимулює довіру споживачів до власної продукції [27]. Формування іміджу - складний процес, що вимагає застосування підходів, методів та принципів менеджменту і дозволяє підприємству досягти поставлених цілей взаємодії із зовнішнім оточенням у короткий термін і з найменшими витратами. Дейнега О.В. пропонує здійснювати формування корпоративного іміджу підприємства у такій послідовності: [7]: – виявлення у споживачів вражень про підприємство, імідж якого потрібно формувати; – конструювання іміджу підприємства, як відповідь на очікування споживачів; – розробка стратегії формування іміджу; – безпосереднє формування іміджу: втілення моделі, реалізація оперативних та стратегічних планів; – контроль за реалізацією плану; Штучне створення іміджу краще довірити професіоналам високої кваліфікації, тому не слід заощаджувати засоби на його створення. Імідж тільки частково «належить» фірмі – у виді візуальної атрибутики фірмового стилю, інша його частина створюється засобами PR і живе в масовій свідомості споживача. Якщо фірма не подбає про створення потрібного іміджу, споживачі можуть обійтися власною уявою і прийти до свого варіанта іміджу, що не завжди буде виграшним для фірми. 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ОБРІЙ» Вивчивши установчі документи товариства з обмеженою відповідальністю «ОБРІЙ» (ТОВ «Обрій») установлено, що підприємство створено шляхом об'єднання майна громадян-учасників та їхньої підприємницької діяльності згідно з Законом України "Про господарські товариства" та інших законодавчих актів України з мстою отримання прибутку[1]. Відповідно до реєстраційних документів товариство зареєстровано за адресою: Вінницька область, Тиврівський район., село Строїнці, провулок 50- річчя Жовтня, будинок 2, яка і є його юридичною адресою. Згідно статуту ТОВ «Обрій» підприємство створено з метою здійснення ринкових відносин і отримання прибутку від забезпечення потреб громадян, колективних, державних підприємств, установ та організацій інших форм власності, в продукції, товарах власного і невласного виробництва, виконаних робіт і наданих послут. Товариство набуло права юридичної особи з дня його державної реєстрації в Тиврівській районній державній адміністрації 12. 02. 2003р. З метою забезпечення своєї діяльності ТОВ «Обрій» відкриває розрахунковий та інші рахунки в установах банків, укладає договори та інші угоди. Товариство має самостійний баланс, може набувати майнових і особистих немайнових прав, вступати в обов'язки, виступати в суді, арбітражному та третейському суді. Товариство має круглу печатку із зображенням своєї назви, кутовий штамп, бланки зі своїми реквізитами. ТОВ «Обрій» у відповідності з пунктом З Установчого договору має статутний капітал у розмірі 24 000 гри. (двадцять чотири тисячі грн.). Основними напрямками діяльності підприємства є:  вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур;  вирощування зерняткових і кісточкових фруктів;  вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників.