Зразок роботи
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
Сучасний етап розвитку ринкових відносин в Україні і світі характеризується загостренням конкурентної боротьби між товаровиробниками, що є наслідком зростання кількості постачальників однойменної продукції. Так, на сьогоднішній день пропозиція на світовому ринку перевищує попит у півтора разу, тобто третина виробленої продукції не реалізується [11].
За останні 15 років частка вартості іміджу підприємства в загальній вартості "західних" компаній зросла з 18 до 82%, аналітики відзначають, що підвищення індексу іміджу підприємства на 1 % дає приріст її ринкової вартості на 3 %, вартість іміджу підприємства зростає, якщо воно стимулює довіру споживачів до власної продукції [27].
Формування іміджу - складний процес, що вимагає застосування підходів, методів та принципів менеджменту і дозволяє підприємству досягти поставлених цілей взаємодії із зовнішнім оточенням у короткий термін і з найменшими витратами.
Дейнега О.В. пропонує здійснювати формування корпоративного іміджу підприємства у такій послідовності: [7]:
– виявлення у споживачів вражень про підприємство, імідж якого потрібно формувати;
– конструювання іміджу підприємства, як відповідь на очікування споживачів;
– розробка стратегії формування іміджу;
– безпосереднє формування іміджу: втілення моделі, реалізація оперативних та стратегічних планів;
– контроль за реалізацією плану;
Штучне створення іміджу краще довірити професіоналам високої кваліфікації, тому не слід заощаджувати засоби на його створення. Імідж тільки частково «належить» фірмі – у виді візуальної атрибутики фірмового стилю, інша його частина створюється засобами PR і живе в масовій свідомості споживача. Якщо фірма не подбає про створення потрібного іміджу, споживачі можуть обійтися власною уявою і прийти до свого варіанта іміджу, що не завжди буде виграшним для фірми.
2. ОРГАНІЗАЦІЙНО – ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ОБРІЙ»
Вивчивши установчі документи товариства з обмеженою відповідальністю «ОБРІЙ» (ТОВ «Обрій») установлено, що підприємство створено шляхом об'єднання майна громадян-учасників та їхньої підприємницької діяльності згідно з Законом України "Про господарські товариства" та інших законодавчих актів України з мстою отримання прибутку[1].
Відповідно до реєстраційних документів товариство зареєстровано за адресою: Вінницька область, Тиврівський район., село Строїнці, провулок 50- річчя Жовтня, будинок 2, яка і є його юридичною адресою.
Згідно статуту ТОВ «Обрій» підприємство створено з метою здійснення ринкових відносин і отримання прибутку від забезпечення потреб громадян, колективних, державних підприємств, установ та організацій інших форм власності, в продукції, товарах власного і невласного виробництва, виконаних робіт і наданих послут.
Товариство набуло права юридичної особи з дня його державної реєстрації в Тиврівській районній державній адміністрації 12. 02. 2003р.
З метою забезпечення своєї діяльності ТОВ «Обрій» відкриває розрахунковий та інші рахунки в установах банків, укладає договори та інші угоди. Товариство має самостійний баланс, може набувати майнових і особистих немайнових прав, вступати в обов'язки, виступати в суді, арбітражному та третейському суді. Товариство має круглу печатку із зображенням своєї назви, кутовий штамп, бланки зі своїми реквізитами.
ТОВ «Обрій» у відповідності з пунктом З Установчого договору має статутний капітал у розмірі 24 000 гри. (двадцять чотири тисячі грн.).
Основними напрямками діяльності підприємства є:
вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур;
вирощування зерняткових і кісточкових фруктів;
вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників.