0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичні основи організації маркетингової діяльності на туристичному підприємстві (ID:175240)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 62
Рік виконання: 2017
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА…………………….………6 1.1. Поняття, цілі, функції та принципи маркетингу…………………………..….6 1.2. Особливості організації маркетингової діяльності в туризмі…………..…..12 1.3. Формування ефективної маркетингової стратегії підприємства…………...16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ГАМАЛІЯ»…...22 2.1. Структурно-динамічний аналіз діяльності ТОВ «Гамалія»……………...…22 2.2. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ «Гамалія»……………………….….28 2.3. Аналіз організації та планування маркетингової діяльності ТОВ «Гамалія»…………………………………………………………………………....40 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ГАМАЛІЯ»……………………………………………………………..……45 3.1. Розробка маркетингової стратегії ТОВ «Гамалія» ……………………….....45 3.2. Розробка рекламної кампанії підприємства………………………………....48 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів………………………………54 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….……60 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..…62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову