0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПУСКУ, Варіант №00, Маркетинг, №3404 (ID:17661)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 33
Рік виконання: 2007
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
2. Основні поняття маркетингу. Потреби та їх класифікація. Попит як форма виявлення потреб. Обмін, розподілення, ринок, їх поняття та класифікація 15. Сутність та методи прогнозування у маркетингу. Класифікація прогнозів та основні етапи їх розробки 27. Стратегічний аналіз стану підприємства на ринку Задача № 31 Визначте, як може позицію вати послуги: – оператор мобільного зв’язку; – вищий навчальний заклад; – туристична агенція. Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову