0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження та оцінка привабливості закордонних ринків Canon Inc (ID:176695)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 25
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………….……………………………...…….4 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА Canon Inc……...…………………………..………..5 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Canon Inc……...………………..…...………………………………………………….8 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ТА КУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА Canon Inc………...……………..…………………………………………………....9 3.1. Загальна характеристика міжнародного маркетингового середовища Canon Inc.………9 3.2. Аналізування міжнародного культурного середовища Canon Inc….......………………..10 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗУВАННЯ ТИПУ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ….......12 4.1. Аналізування товарної політики Canon Inc………...……………………..………..……...12 4.2. Аналізування цінової політики Canon Inc ………………………………………………...14 4.3. Аналізування збутової політики Canon Inc ……………………………..………………...15 4.4. Аналізування політики просування Canon Inc..…...……………………..…………...…..16 4.5. Характеристика міжнародної маркетингової стратегії підприємства Canon Inc…...…...17 РОЗДІЛ 5. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………….20 5.1. Рекомендації щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності Canon Inc……………………………………………………………………………………………...……….20 5.2. Рекомендації щодо використання досвіду міжнародної маркетингової діяльності Canon Inc в діяльності ТОВ «Укрлендмаш» при виході на зовнішні ринки……….………………….…21 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………………………….24
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Метою дослідження у курсовому проекті є характеристика специфіки формування міжнародної маркетингової стратегії компанії ASUS, дослідження переваг та недоліків етапів розширення ринків збуту та обґрунтування рекомендацій щодо доцільності xнедоцільності використання аналогічних стратегій вітчизняними підприємствами в умовах євроінтеграції. Мета досягається за допомогою методів дослідження: спостережень, збирання і аналізування маркетингової інформації зі звітностей, зі статей про події, з відомостей про ринки збуту тощо.[11] Об’єктом дослідження є Корпорація ASUSTeK Computer Inc., головний офіс якої розташований в Токіо (Японія), — один зі світових лідерів в області створення цифрового обладнання для користувачів як для офісів так і для домашніх потреб. З часу створення в 1937 р. компанія Canon зайняла впевнені позиції в сферах фото-відеотехніки та інформаційних технологій. В наш час освоює високоперспективний сектор ІТ, пропонуючи цінні комерційні рішення. [9] Компанія веде свою історію з 1933 року з оптичної лабораторії, яка займала одну кімнату на 3-му поверсі будівлі Такікавая (Takekawaya Building) в Токіо. Лабораторія була відкрита спільно двома молодими людьми: Есіда Горо, і його зятем Утіда Сабуро. Її завданням було виробництво висококласних фотоапаратів, не гірших від німецьких моделей, які були на той момент найдовершенішими. Хлопці зайнялися дослідженням механізмів існуючих камер. Спонсорував ці дослідження Мітараї Такесі близький друг Утіди, який згодом став президентом компанії. У 1934, їм вдалося створити першу японську 35-мм камеру з рамкою затвора. Будучи людиною віруючою, Есіда назвав камеру «Кванон» на честь буддійської бодхісаттви милосердя Каннон. У червневий номер журналу «Asahi Camera», був поміщений анонс про фотоапарати Kwanon. За місяць лабораторія виробляла тільки 10 фотоапаратів, іноді за тиждень вдавалося зробити тільки один. Для розширення виробництва потрібні були засоби і було вирішено привернути інвесторів, шляхом акціонування компанії. 10 серпня 1937 року була заснована корпорація Precision Optical Industry, Co., Ltd. з статутним капіталом в 1 мільйон єн. З 1939 року Canon почала використовувати власну оптику у обладнанні..[3] Клієнти корпорації користуються усіма перевагами споживчих та професійних виробів для роботи з зображенням, принтерами, сканерами та біноклями, а також вдосконаленою лінійкою цифрових компактних та однооб'єктивних дзеркальних фотоапаратів. Крім того, рішення корпорації CANON для бізнесу пропонують широкий асортимент рішень для друку та ведення документації для малого та середнього бізнесу, великих корпорацій та урядів.[6] ...................................