0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (ID:177007)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2017
Вартість: 85
Купити цю роботу
Зміст
1. Сутність товару, «нового товару» та товарних марок 2. Етапи створення нових товарів та проблеми його життєвого циклу Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Етапи створення нових товарів та проблеми його життєвого циклу Успіх сучасних ділових організацій багато в чому залежить від якості стратегічного планування та управління. Уміння своєчасно і ефективно планувати і проводити оновлення асортиментного портфеля служить основою конкурентоспроможності підприємства і випущених нею на ринок товарів. Жодна компанія, яка виробляє продукти для споживчих ринків не буде успішною протягом довгого періоду часу, без проведення заходів щодо розвитку і вдосконалення своїх товарів. Ця необхідність зумовлена як наявністю життєвого циклу кожного окремого продукту, який необхідно відстежувати і коригувати в міру необхідності і можливості, так і постійно мінливими потребами споживачів товарів. Крім того, різні фактори зовнішнього середовища можуть служити причиною для зміни ринкової активності і товарної політики підприємства [10]. На думку ряду авторів і дослідників, процес розробки і виведення нового продукту на ринок в Україні має ряд особливостей. До них зазвичай відносять: - більш стислі терміни (в силу нестабільної, занадто швидко мінливої економічної ситуації, і слабкості стратегічного планування діяльності організацій); - прийняття рішень про створення нового продукту з волі і розпорядженням керівництва, а не за результатами оцінки умов і необхідності; - пріоритет продукту над споживачем при розробці (в основному цільова група підбирається пізніше, під готовий продукт); - орієнтація на західні зразки і їх копіювання; - «псевдо нові» продукти (випуск більш дешевих продуктів за рахунок зниження вартості виробництва, зменшення кількості інгредієнтів або заміни їх більш дешевими аналогами); - масове імпортозаміщення продуктів на ринку.