0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження мікросередовища готельного комплексу "Дністер" (ID:178679)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ: Вступ…………………………………………………………………………….4 Розділ 1 Теоретичні аспекти маркетингових досліджень мікросередовища туристичної організації………………………………………………………...7 1.1. Суть, складові та основні чинники мікросередовища туристичної організації……………………………………………………………….7 1.2. Методологія маркетингового дослідження мікросередовища готельного комплексу………………………………………………….18 Розділ 2 Організація маркетингового дослідження мікросередовища туристичної організації (на прикладі ПАТ ТГК «Дністер»)………………22 2.1. Загальна характеристика маркетингового середовища готелю………22 2.2. Планування та проведення маркетингового дослідження мікросередовища підприємства……..……………………………………….26 2.3. Аналіз результатів маркетингового дослідження мікросередовища готельного комплексу………………………………………………………27 Розділ 3 Проблеми та перспективи вдосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу…………………………………37 Висновки………………………………………………………………………40 Список використаних джерел………………………………..………………42 Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 Теоретичні аспекти маркетингових досліджень мікросередовища туристичної організації 1.1. Суть, складові та основні чинники мікросередовища туристичної організації Туризм – це явище відносно молоде, яке стало масовим лише після Другої світової війни. Він стає потребою для більшості населення високорозвинених країн. І вже сьогодні туризм належить до найпотужніших і най-динамічніших галузей економіки більшості країн світу [1]. РОЗДІЛ 2 Організація маркетингового дослідження мікросередовища туристичної організації (на прикладі ПАТ ТГК «Дністер») 2.1. Загальна характеристика маркетингового середовища готелю Готель розташований поруч з центром міста біля одного з найбільш мальовничих та найстаріших парків в чудовому архітектурному середовищі. Це один з найпрестижніших готелів міста Львова, в якому одночасно можуть зупинитися більше трьохсот гостей. Сервіс високого класу, комфорт і європейський стиль привертає неабияку увагу іноземних та українських відвідувачів, завдяки чому послугами виключно цього готелю користується більше тисячі постійних клієнтів, кількість яких постійно зростає. Значний досвід та висока якість пропонованих послуг знайшла своє відображення в значній кількості нагород, які були одержані готелем. РОЗДІЛ 3 Проблеми та перспективи вдосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу Готельний ринок України схожий на «американські гірки»: на початку 2000-х років виявлено високі тарифи при дуже низьких показниках. Політична та економічна нестабільність протягом останніх років разом із значним збільшенням пропозиції номерів роблять значний тиск на тарифи, тоді як заповнюваність готелів і до поточної кризи не перевищувала 60%. ВИСНОВКИ Готель — це підприємство будь-якої організаційно-правової форми власності, що складається з номерів і пропонує комплекс готельних послуг, не обмежених застелянням ліжок, прибиранням кімнат і санвузлів.