0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Приклад розрахунку ефективності рекламної кампанії ПАТ «Оболонь» (ID:179454)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 10
Рік виконання: 2017
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Приклад розрахунку ефективності рекламної кампанії ПАТ «Оболонь»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингове обґрунтування заходу При позиціюванні продукції підприємства насамперед слід акцентувати увагу на виробникові. Адже за результатами проведених нами маркетингових досліджень саме цей чинник найбільше впливає на вибір даної продукції. На наш погляд, рекламну діяльність заводу потрібно підтримувати цілорічно, щоб споживач завжди бачив нагадувальну рекламу та у разі потреби був схильний купити даний напій саме даного підприємства. Слід значну уваги приділити розміщенні продукції на прилавках в місцях продажу та оформленню полиць. Плануванню рекламної кампанії має передувати визначення цільової аудиторії, на яку розраховане рекламне звернення, визначення мотивації споживача тощо. В роботі було проведене маркетингове дослідження мотивацій споживачів при купівлі продукції підприємства. Під час збирання первинної маркетингової інформації був використаний кількісний метод збору інформації шляхом репрезентативних вибіркових спостережень – особисте інтерв’ю зі споживачами та якісний метод шляхом проведення інтерв’ю з експертами. В результаті було складено таку гіпотезу про профіль респондентів: споживачі – особи, які зацікавлені в купівлі продукції у віці від до 65 років з різним рівнем доходів; експерти – продавці магазинів (супермаркетів, гастрономів, фірмових магазинів), які займаються реалізацією напоїв, мають досвід роботи у даному відділі і відповідну освіту. Результати опитування експертів дають змогу дійти таких висновків: o продукцію ПАТ «Оболонь» купують як чоловіки, так і жінки (50% : 50%) і лише невелика кількість експертів переконані, що чоловіки купують даний продукт частіше від жінок; o інформацію про продукцію пересічний споживач отримує переважно з періодичних видань. Багато покупців при виборі напою консультуються з продавцями.