ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ВПЛИВ СТРАТЕГІЧНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ (ID:179482)
Зміст
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ВПЛИВ СТРАТЕГІЧНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Список використаної літератури
Зразок роботи
Позиціонування є процесом пошуку такої позиції компанії на ринку товарів або послуг, яка буде максимально вигідно відрізняти її від положення конкуруючих з нею фірм. У численних працях, присвячених проблемам позиціонування, дане поняття часто ототожнюється з вибором стратегії, тим самим істотні характеристики позиціонування підміняються характеристиками вибору. Як наслідок, проблема стратегічного позиціонування не розкривається до кінця. Інші автори ототожнюють позиціонування підприємства з позиціонуванням товару на ринку, або ними посилюється аспект сегментування ринку, при цьому недостатньо розкривається характеристика позиціонування як цілеспрямованого процесу самовизначення організації [7; 10].
Немає єдиної методики здійснення стратегічного позиціонування підприємства, що відбиває особливості галузі, в якій функціонує підприємство. Наявні методи або показують товарну специфіку, обмежуючись маркетинговими методами, або аналізують тільки фактори зовнішнього середовища, або використовують весь арсенал портфельного аналізу, або є важко здійснюваним в практичній діяльності реального підприємства.
Безсумнівно, процес стратегічного позиціонування характеризується цілісністю, автономністю, адаптивністю, він пов'язаний із зовнішнім середовищем, його елементи взаємопов'язані і мають системні ознаки. Загалом, стратегічне позиціонування підприємства – це цілеспрямований процес його самовизначення з урахуванням особливостей галузевого ринку шляхом безперервного моніторингу характеристик мінливості господарсько-економічного середовища. З іншого боку, стратегічне позиціонування підприємства – це процес визначення вигідного (унікального) положення організації на ринку щодо конкурентів, ефективності в досягненні своєї місії на основі планування своєї діяльності з урахуванням особливостей галузі, що спирається на стратегічне мислення керівництва організації, а також стійкості в перспективі розвитку.
Інші роботи з даної категорії: