0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження бренду Louis Vuitton (ID:183032)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 110
Рік виконання: 2017
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………. 3 1. Методологія маркетингового дослідження…………..……………. 6 2. Загальні відомості про компанію Louis Vuitton ………………….. 12 3. Кон’юнктурний аналіз ринку luxury та макрофактори його формування……………………………………………………………….. 16 4. Характеристика товару, обраного для дослідження …………….. 25 5. Сегментація ринку luxury та положення бренду Louis Vuitton…. 29 6. Аналіз факторів середовища формування бренду ……………….. 33 6.1. Макросередовище…………………………………..………………… 33 6.1.1. PEST-аналіз…………………………………………..……………... 33 6.1.2. ETOM-аналіз……………………………………………………….. 38 6.1.3. QUEST-аналіз……………………………………………………….. 40 6.1.4. Матриця профілю середовища…………………………………….. 42 7. Характеристика потреб споживачів ринку luxury та бренду Louis Vuitton……………………………………………………………… 44 8. SWOT-аналіз середовища функціонування бренду………………. 48 9. Модель Портера………………………………………………………. 53 10. Матриця Томпсона-Стікленда …………………………………….. 55 11. Матриця BCG………………………………………………………… 58 12. Матриця McKinsey…………………………………………………... 60 13. Матриця Ансоффа……………………………………………...……… 63 14. Аналіз товарів компанії за семантичним диференціалом……… 65 15. Моделювання поведінки споживача на ринку luxury брендів ... 69 16. Аналіз комплексу маркетингу 4P…………………………………. 75 17. Розробка стратегії компанії за обраним сегментом ринку…… 78 18. Інвестиційна стратегії діяльності компанії Louis Vuitton на ринку luxury брендів…………………………………………………….. 83 ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………… 87 ДОДАТКИ………………………………………………………………… 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДЖЕРЕЛ …… 102
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингові дослідження однозначно сприяють заміні диктатури виробника і продавця диктатурою споживача і покупця. Проте ця теза не завжди спрацьовує на ринках продукції, котра належить до люксової ніші. luxury (англ. «Розкіш, предмет розкоші, насолода») - вищий сегмент фешн-ринку, що пропонує товари розкоші і послуги класу люкс-преміум. Важливою характеристикою сегменту є поєднання обмеженою доступності та статусності виробів, причому в структурі ціни статусна складова значно більша, ніж функціональна. Товари luxury не є необхідною, обов'язковою покупкою. Належність до сегменту підкреслює імідж власника в певному колі суспільства. У той же час авторитет власника служить рекламою для люксового товару. Товари в luxury сегменті пропонуються персоналізовано, з обов'язковою консультацією фахівця. Переважно, споживачі таких товарів поділяються на три великі групи: традиційні споживачі, ті, хто сповідує дозвільний, необтяжливий спосіб життя, і третя – послідовники. Маркетинг як філософія бізнесу означає орієнтацію усієї діяльності всієї фірми – від проектування та виробництва до збуту товарів – на задоволення потреб споживачів. Тому дослідження в рамках цієї філософії знаходять відповідь на два головних для ринку запитання: який попит і яка пропозиція. Правильна оцінка цих двох сторін ринку дозволяє організації виявити незадоволений попит і забезпечити попит пропозицією. Тому маркетингові дослідження спрямовані на виявлення потреб конкретних споживачів й одержання компанією прибутку або досягнення інших стратегічних цілей на основі вивчення й прогнозування ринку та поведінки його суб’єктів. Основою і змістом робіт, що виконуються під час проведення будь-якого маркетингового дослідження – від його початку до передачі результату замовникові – є робота з інформацією. Саме інформація постає тим ресурсом, з яким має справу дослідник. Сьогодні швидкість надходження на ринок нових товарів, внутрішня й міжнародна конкуренція, збільшення кількості вимогливих і добре інформованих споживачів підвищує важливість своєчасної інформації про ринок. Саме тому обрана тема дослідження є надзвичайно актуальною та перспективною. Питання сутності маркетингової діяльності вивчали вчені О.Л. Каніщенко, А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський, В.А. Полторак, В. Л. Корінєв, В.В. Кулішов, О.С. Тєлєтов, над вдосконаленням методики проведення досліджень працювали Шабанова Л., Чиглинцев С., Тєлєтов О.С, Голубков Є.П. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності і інструментів маркетингу описували в наукових працях Г. Армстронг, Ф. Котлер, С. Даскалу, Д. Корчак та інші. Метою роботи є: маркетингове дослідження ринку luxury та позиціонування на ньому товарів бренду Louis Vuitton. Основними завданнями роботи є: • розглянути методологію маркетингового дослідження ринку; • дослідити історію формування та розвитку бренду; • проаналізувати світовий ринок luxury, визначити його тенденції, встановити макроекономічні фактори формування останніх; • навести загальну характеристику бренду Louis Vuitton та його положення на світовому ринку; • охарактеризувати потреби покупців ринку luxury таблицею Маслоу; • розробити SWOT-аналіз бренду Louis Vuitton; • розглянути традиційну сегментацію ринку, провести її критичний аналіз та визначити новітні тенденції у сфері luxury; • проаналізувати сучасну маркетингову стратегію Louis Vuitton та можливості щодо її вдосконалення; • запропонувати інвестиційні стратегії діяльності Louis Vuitton. Об’єктом дослідження являється маркетингова діяльність компанії в контексті прийняття управлінських рішень стосовно функціонування на ринку luxury. Предметом дослідження – організація і проведення маркетингових досліджень компанії, зорієнтованому на ринок luxury. Методи дослідження, що використовувались при написанні роботи, належать до загальнонаукових: метод спостереження, системно-структурний аналіз, статистичні методи. Серед методів пізнання в основному використовувався діалектико-системний підхід, відповідно до якого всі процеси розглядаються й аналізуються у взаємозв’язку, взаємозалежності та розвитку. Інформаційною базою роботи послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, міжнародні нормативно-правові акти регулювання діяльності, міжнародні стандарти, об’єднання професіоналів соціологічних та маркетингових досліджень ESOMAR, звіти компанії (із відкритих джерел інформації). Ключові слова: економічна діяльність, маркетингове дослідження, ринок, методи маркетингових досліджень, конкуренція, стратегія розвитку. Робота містить вступ, 18 параграфів, висновки і рекомендації, додатки та перелік використаних інформаційних джерел.