0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова комунікаційна стратегія підприємства ресторанного господарства (ID:185240)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 59
Рік виконання: 2016
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ 5 1.1 Економічна сутність маркетингової комунікаційної стратегії 5 1.2. Основні інструменти маркетингових комунікацій 10 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ 15 2.1. Аналіз зовнішнього середовища готелю «Баттерфляй» 15 2.2. Аналіз внутрішнього середовища готелю «Баттерфляй» 31 2.3. SWOT - аналіз 33 РОЗДІЛ З. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ГОТЕЛЮ 37 ВИСНОВКИ 43 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ ……………………………………………………………………….48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сучасний ринок характеризується активним насиченням ринкового простору інформацією, зростанням її значущості й цінності. В цих умовах суттєво ускладнюються процеси формування попиту й уподобань споживачів, здійснення комунікаційного впливу на них. Ефективна комунікаційна діяльність покликана не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик і якості товарів та послуг, умов укладання угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, створити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості й довіри між виробником і споживачами, суспільством. Важливість комунікацій для вітчизняних підприємств та організацій різних форм власності і сфер діяльності незаперечна. При цьому необхідно визначити межі і сутність даного напрямку діяльності. Вищезазначені факти підтверджують актуальність обраної теми курсової роботи, її важливість у сучасних умовах господарювання підприємств. Питаннями управління маркетинговими комунікаціями у діяльності сучасних підприємств займалися провідні закордонні та вітчизняні науковці, серед яких: Голубкова О. М., Гольман І. А., Лук'янець Т. І., Норіцина Н. І., Рожков І. Я., Ромат Є. В., Федько В. П., Федько Н. Г. та інші. Мета роботи — є узагальнення наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій на рівні підприємства. Теоретичною та методологічною основою проведення аналізу у даній роботі є матеріали фундаментальних наукових досліджень у галузі маркетингової комунікаційної стратегії, а також методичні матеріали, які регламентують фінансову діяльність господарюючих суб'єктів на українському ринку. Інформаційну базу дослідження складає бухгалтерська і статистична звітність підприємства, закони та нормативні акти України. Метою даної роботи є дослідити маркетингову комунікаційну стратегію готелю «Баттерфляй». Для реалізації поставленої мети першочерговими завданнями є: - дослідження теоретичних основ маркетингової комунікаційної стратегії; - дослідження основних інструментів маркетингових комунікацій; - огляд підходів до маркетингової комунікаційної стратегії; - оцінка основних показників фінансово-господарської діяльності готелю «Баттерфляй»; - аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готелю «Батерфляй»; - розробка заходів, спрямованих на покращення маркетингової комунікаційної стратегії готелю «Баттерфляй». Об'єктом дослідження є процес розвитку готелю «Баттерфляй» через використання маркетингової комунікаційної стратегії. Предметом дослідження є теоретична та методична база з питань маркетингової комунікаційної стратегії. В процесі написання роботи було використано сукупність загальноприйнятих методів і прийомів наукового пізнання. Зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції було використано при дослідженні теоретичних основ маркетингової комунікаційної стратегії. Методи групування даних, економічно-статистичного аналізу було використано під час аналізу діяльності ресторану. Графічний метод використовувався для схематичного зображення ряду теоретичних положень, а також для наочного подання статистичної інформації. ВИСНОВКИ За результатами курсової роботи можна зробити такі висновки: Конкурентоздатна організація - це ефективна бізнес-система, здатна завоювати і утримувати істотну частку ринку, а, отже, забезпечувати зростання доходів і фінансове благополуччя. Для досягнення поставленої мети, організація повинна максимально адаптуватися до зовнішнього середовища. Адаптацію слід інтерпретувати в найширшому сенсі цього слова. Вона охоплює всі дії стратегічного характеру, які покращують відносини з її оточенням. Компанії необхідно адаптуватися до зовнішніх як сприятливим можливостям, так і небезпекам, виявити відповідні варіанти і забезпечити ефективне пристосування стратегії до навколишніх умов. Таким чином, стратегія розвитку організації, повинна бути набором заходів, направлених на посилення ключової компетенції, розвиток динамічних здібностей і нейтралізацію слабких сторін діяльності підприємства. Розробка стратегії підприємства на основі комплексного вивчення і аналізу показників діяльності організації за допомогою різних методів оцінки конкурентних переваг, стратегічних чинників зовнішнього і внутрішнього середовища – важлива умова ефективного функціонування і розвитку будь-якого підприємства в довгостроковій перспективі. В рамках даної роботи дана характеристика підприємства готельного господарства «Баттерфляй», проведений аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища компанії, виявлений круг проблем підприємства на сучасному етапі розвитку і виділені пріоритетні; на основі результатів SWOT-аналізу і аналіз конкурентів розроблена стратегія організації; за наслідками розрахунків темпів зростання ринку послуг готельного господарства і відносної частки ринку послуг компанії розроблена продуктова стратегія підприємства, проведено прогноз стану продуктового портфеля готелю «Баттерфляй»; на основі розробленої за наслідками конкурентного і SWOT-аналізу стратегії і продуктової стратегії запропонована загальна стратегія діяльності підприємства і дана оцінка її ефективності, запропоновані деякі рекомендації по реалізації вибраної стратегії. Отже, стратегія готелю «Баттерфляй» повинна бути націлена на зростання і перспективне рішення існуючих проблем шляхом удосконалення якості послуг, систем менеджменту і маркетингу, використовуючи власні сильні сторони і можливості зовнішнього середовища, а також, зважаючи на факт наявності сильних конкурентів, підприємству необхідно дотримуватися стратегії виборчої реакції на поведінку конкурентів в області реклами, ціноутворення. Доцільно запропонувати компанії дотримуватися стратегії зростання, що здійснюється шляхом щорічного значного підвищення рівня короткострокових і довгострокових цілей над рівнем показників попереднього, збільшення асортименту послуг, розвитку конкурентних переваг в області якості і цінової політики. Дана альтернатива характерна для галузей, що динамічно розвиваються та швидко змінюються. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Господарський Кодекс України від 16.01.2003 р. [Електронний ресурс]. URL:http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/436-15 2. Про господарські товариства: Закон України від 10.02.1992. [Електронний ресурс]. URL:http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1576-12 3. В.В. Божкова, Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер - Стратегічний маркетинг.Конспект лекцій. 4. Берет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Дж. Берет, С. Мориарти; под ред. С.Г. Божук. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с. 5. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен; пер. с французского. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 6. Беляев М.И. Организация производства и обслуживания в общественном питании – К., 2003. 7. Бутинець, Янчева Бухгалтерський облік у громадському харчуванні – К., 2005. 8. Ванукевыч А.С., Дорохина М.А., Карпенко В.Д. Организация производства и обслуживания на ПОП. – М., Экономика. 9. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика, навчальний посібник – К.: Вища школа., 1994. 10. Гогіташвілі Г.Г. Основи охорони праці: Навч. посібник для студентів вищ. Навч. закл. – Л, 2005. 11. Гопкало Л.М. Методичні вказівки до розробки першої частини дипломного проекту, – К. 2004. 12. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці – Ж., 2002. 13. Зубар Н.М. Основи фізіології та гігієни харчування. Підручник: – К., 2006. 14. Ефимова О.П. Экономика общественного питания/ Под ред. Н.И. Кабушкина. – Минск: ООО «Новое знание», 2000. 15. Каталог устаткування (механічного, теплового холодильного) ПРХ для студентів фаху 0917 «Технологія харчування».-К.:КДТЕУ, 1999. 16. Мазаракі А.А. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства – К., 2006. 17. Пересічний М.І., Пересічна С.М., Кравченко М.Ф. Екологія та технологія продуктів лікувально-профілактичного харчування. Опорний конспект – К., 2003. 18. Пятницкая Н.А., Менеджмент підприємств громадського харчування, – К. 2001 19. Пятницкая Н.А., Организация производства и обслуживания в общественном питании. Практикум, – К., 1990. 20. Радченко А.С. Организация производства предприятий питания 21. Сборник норм отходов и потерь при холодной обработке и расходах сырья при изготовлении продукции общественного питания. – М: Экономика. 22. Статистичний збірник. – К.:Держкомітет статистики України; 2005. 23. Семенюк С. Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засади / С. Семенюк // Галицький економічний вісник. – 2010. – №2(27). – С.64-72 24. Тридід О.М. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук: спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / О.М. Тридід. – Донецьк, 2003. – 24 с. 25. Ткаченко Т.І., Міска В.Г., Каролоп О.О. Економіка готельного та ресторанного господарства. Опорний конспект – К., 2006. 26. Ткаченко Т.І., Мельник Н.П. Методичні вказівки до розрахунку економічної частини дипломних проектів. 27. Технологічне проектування підприємств: Опорний конспект лекцій для студентів факультету громадського харчування, готельного господарства та туризму всіх форм навчання.-К.: КНТЕУ, 2001. 28. Тарасенко Є.В., Кравчук Н.М. Стандартизація, сертифікація, метрологія. Опорний конспект лекцій, – К 2001. 29. Химический состав пищевых продуктов, – М.: Легкая и пищевая промышленность, 1984. 30. Уткин Э.А. Цены. Ценообразование. Ценовая политика / Э.А. Уткин. – М. : ЭКМОС, 1997. – 224 с. 31. Фатхутдинов А. Стратегический маркетинг / А. Фатхутдинов. – М. : Инфра-М, 2002. – 508 с. 32. Цацулин А.Н. Ценообразование в системе маркетинга. – М. : Информационно-издательский дом « Филинъ», 1997. – 290 с. 33. Чубаков Г. Стратегия ценообразования в маркетинговой политике предприятия / Г. Чубаков. – М. : ИНФРА – М, 1996. – 215 с.