0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ (ID:188891)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 39
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТ «ПУМБ» 4 РОЗДІЛ 2. ОПИС ТА АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 8 2.1. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища ПАТ «ПУМБ» 8 2.2. Організація маркетингової діяльності банку ПАТ «ПУМБ» 11 2.3. Аналітична оцінка маркетингової діяльності банку ПАТ «ПУМБ» 13 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ПУМБ» 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРСИТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову