0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегічне планування і управління маркетинговою роботою підприємства (ID:19914)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 133
Рік виконання: 2010
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Цілі та функції маркетингової та збутової діяльності 1.2. Маркетингова політика прогнозування та складання плану виробництва 1.3. Формування політики просування товарів на ринку ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «ПП «АЗОВКАБЕЛЬ» 2 1. Коротка організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз попиту на кабельну продукцію та ії основних споживачів 2.3. Оцінка конкурентного середовища 2.4. Оцінка ефективності роботи підприємства зі збуту продукції ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Заходи щодо удосконалення управління збутовою діяльністю 3.2. Шляхи формування маркетингової стратегії підприємства щодо планування товару ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову