Управління формуванням прибутку туристичного підприємства «Anex tour» (ID:202406)
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Прибуток туристичного підприємства: сутність, види та джерела формування 6
1.2. Методичні підходи до оцінки ефективності управління формуванням прибутку туристичного підприємства 10
1.3. Стратегії управління формуванням прибутку туристичного підприємства 16
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА СТАНУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ У ТОВАРИСТВІ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ANEX Tour» 21
2.1. Характеристика діяльності туристичного підприємства «Anеx Тour» 21
2.2. Аналіз джерел формування прибутку туристичного підприємства «Anеx Тour» 30
2.3. Оцінка факторів впливу на ефективність системи управління формуванням прибутку туристичного підприємства «Anex Тour» 36
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ПРИБУТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ANEX TOUR» 44
3.1. Напрями зростання прибутку туристичного підприємства «Anex tour» 44
3.2. Обґрунтування ефективної стратегії управління формуванням прибутку туристичного підприємства «Anex tour» 59
ВИСНОВКИ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
Зразок роботи
Метою курсової роботи є висвітлення теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо управління формуванням прибутку туристичного підприємства «ANEX TOUR».
Реалізація поставленої мети передбачила розгляд та вирішення наступних завдань теоретичного та практичного характеру, а саме:
- дослiджено сутність, види та джерела формування прибутоку туристичного підприємства:
- висвітлено методичні підходи до оцінки ефективності управління формуванням прибутку туристичного підприємства;
- розглянуто стратегії управління формуванням прибутку туристичного підприємства;
- дослiджено особливості діяльності туристичного підприємства «Anеx Тour»;
- проаналiзовано джерела формування прибутку туристичного підприємства «Anеx Тour»;
- проведено оцінку факторів впливу на ефективність системи управління формуванням прибутку туристичного підприємства «Anex Тour»;
- визначено напрями зростання прибутку туристичного підприємства «Anex tour»;
- обґрунтовано ефективність стратегії управління формуванням прибутку туристичного підприємства «Anex tour»
Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади управління формуванням прибутку туристичного підприємства.
Об'єктом дослідження виступає процес управління формуванням прибутку туристичного підприємства.
Провівши оцінювання системи управління формуванням прибутку ТОВ «Anex Тour» з використанням показників модифікованого комплексу маркетингу виявлено, що загалом торвариство добре розвивається, воно конкурентоспроможне, показники доходності зростають, але слід звернути увагу на наступні пункти для подальшого розвитку. Перш за все, це оптимізація роботи персоналу з ефективної обробки запитів споживачів. Розв’язання окресленої проблеми потребує впровадження CRM-системи та регламентованого таймінгу роботи менеджерів. Для гармонізації впливу сезонності на роботу товариства доцільно розвивати зимові напрямки подорожування та індивідуальний туризм, а також пропонувати супутні туристичні послуги. Результати дослідження підтвердили доцільність впровадження ТОВ «Anex Тour» стратегії розвитку (розширення). Виходячи з вказаного, розглянуто дві стратегічні альтернативи: розширення існуючого офісу або відкриття другого офісу. Після обґрунтування доцільності їх впровадження, отримано такі результати. Через три роки розширення існуючого офісу принесе більше 680 тис. грн. чистої приведеної вартості, а відкриття офісу – більше 1 млн. грн. Враховуючи складну економічну ситуацію обрана менш ризикована альтернатива, тобто розширення існуючого офісу. За допомогою методу екстраполяції складено прогноз цільових показників, на основі яких за методом таксономічного аналізу проведене оцінювання її конкурентоспроможності. Результати показали, що конкурентоспроможність туристичної агенції стане вищою, проте виділено більш виражену залежність від сезонності. Це зумовлено тим, що стратегічні зміни спрямовані на розвиток індивідуального туризму, який більш популярний саме в зимовий період. Тому подальші стратегічні зміни мають бути спрямовані на зменшення впливу сезонності.
Інші роботи з даної категорії: