0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формуванння маркетингової стратегії салону краси (ID:202408)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ САЛОНУ КРАСИ «ЕФІ» 5 2. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ, НА ЯКОМУ ФУНКЦІОНУЄ САЛОН КРАСИ «ЕФІ» 12 3. ФОРМУВАНННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ САЛОНУ КРАСИ « ЕФІ» 24 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою дослідження є розгляд системи стратегічного маркетингового планування на ринку надання послуг, виявлення недоліків плану маркетингу і вдосконалення маркетингового планування на підприємстві. Поставленою метою мотивувалось виконання таких конкретних завдань: - висвітлено сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання і принципи; - досліджено основні види маркетингових стратегій; - висвітлено посілдовність розробки маркетингових планів; - проаналізовано особливості маркетингової діяльності салону краси «Ефі»; - досліджено фактори середовища та кон’юнктури ринку, на якому функціонує підприємство; - запропоновано підходи до формуванння маркетингової стратегії підприємства. Об'єктом дослідження курсової роботи виступає процес стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Предмет дослідження є сукупність теоретичних і прикладних аспектів маркетингового стратегічного планування на підприємстві.