0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні тенденції розвитку ринку молока та молочних продуктів (ID:202419)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 39
Рік виконання: 2017
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО РИНКУ 4 1.1. Сутність та класифікація продовольчого ринку 4 1.2. Функції продовольчого ринку 12 2. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ 15 2.1. Маркетингові особливості ринку молока та молочних продуктів 15 2.2. Сучасні тенденції виробництва молока та молокородукції 18 2.3. Портрет споживача 22 2.4. Конкурентна ситуація на ринку молока і молокопродуктів України 26 2.5. Зовнішня торгівля на ринку молока та молокопродуктів 27 3. ПЕРОСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОКА ТА МОЛОКПРОДУКТІВ 33 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета роботи полягає у дослідженні сучасних тенденцій розвитку ринку молока та молочних продуктів. Для досягнення зазначеної мети у роботі були поставлені та вирішені наступні завдання:  дослідити сутність та класифікацію продовольчого ринку;  висвітлити основні функції продовольчого ринку;  дослідити маркетингові особливості ринку молока та молочних продуктів;  оцінити сучасні тенденції виробництва молока та молокопродукції;  здійснити аналіз споживачів молока та молочної продукції;  проаналізувати конкурентну ситуацію на ринку молока і молокопродуктів України;  оцінити рівень зовнішньої торгівлі на ринку молока та молокопродуктів;  оцінити перспективи розвитку ринку молока та молокопродуктів. Об’єктом дослідження є ринок молока та молокопродуктів. Предмет дослідження склали теоретичні, методичні та прикладні аспекти проблеми розвитку ринку молока і молочної продукції.