Зміст
1. Фірма «Swedeborg» на новому ринку 3
1.1. Розробіть систему маркетингових цілей фірми. Які зв'язки існують між маркетинговими цілями й загальними цілями підприємства? 3
1.1 Які окремі частини комплексу маркетингу фірми ви виявили в описаній ситуації? 3
2. Озеленення - теж проблема маркетингу 5
2.1 З якою маркетинговою проблемою зіштовхнувся виробник? 5
2.2. За результатами аналізу розробіть маркетингову концепцію та кроки щодо перетворення її в життя 6
3. Маркетингова концепція у діяльності фірми 8
3.1 Допоможіть керуючому директору сформулювати основні маркетингові цілі компанії 8
3.2 Виділіть ключові завдання компанії 9
3.3. Які види маркетингової діяльності необхідно, на вашу думку, здійснити на виконання цих завдань? 9
3.4 Яку головну вигоду можливо отримати в результаті переходу на маркетингову концепцію діяльності компанії? 11
4. Продукти харчування у країну, що розвивається. 12
4.1 Основними причинами, по яких фірма ухвалила рішення щодо виходу на ринок є: 12
4.2 Яке становище вдалося зайняти фірмі на ринку продуктів харчування через два роки? 12
4.3. Які заходи вжила фірма «Етех» для зміцнення своїх позицій на зовнішньому ринку? 12
5. Готель «Затишне гніздечко» 15
5.1. Сформулюйте питання анкети по кожному з вказаних напрямів. 15
5.2 Запропонуйте систему стимулювання відвідувачів готелю до заповнення анкети. 15
5.3 Як підвищити зацікавленість співробітників готелю в підвищенні якості обслуговування? 15
6. Літні люди — важливий сегмент ринку 16
6.1 Чи доцільно використовувати стратегію концентрації задоволення потреб літніх людей? 16
6.2 Чи можна використати вік як єдину змінну під час вивчення сегмента? 17
6.3. Чи варто фірмі General Motors вважати людей віком 50 років однорідним єдиним сегментом? Аргументуйте . відповідь. 17
7. На дорозі — автомобілі Вашої мрії 18
7.1 Як Ви вважаєте, чому дослідницька компанія вибрала метод опитування? 18
7.2 Чи дали б групові інтерв’ю ті самі результати, які одержала компанія? Аргументуйте Вашу відповідь. 18
7.3 Як Ви інтерпретували б результати досліджень? 19
8. Як маркетологу отримати відповіді на свої питання? 20
8.1 Дані якого типу хотіли одержати Майк і Марсія? Який метод збору інформації вони використовували? 20
8.2. Якими виявилися результати попередньої апробації опитувальника? 20
8.3. Чи слід Майку і Марсії розглянути інші методи контакту пиками опитування? Якщо так, то які й чому? 20