0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка конкурентоспроможності підприємства та його продукції на внутрішньому ринку (на прикладі ТОВ "Птахофабрика Київська") (ID:202530)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 98
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
Работа написана качественно и высоко оценена на защите (на А). Данные за 2012-2014 гг, но при желании их можно "освежить", либо использовать данную работу в качестве основы для написания своей работы. ЗМІСТ ВСТУП……….……………………………………………………………………7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУ-РЕНТОСПРОМОЖНОСТІ……………...………………………………………10 1.1. Економічна сутність конкурентоспроможності…………………………10 1.2. Основні складові конкурентоспроможності підприємства………………17 1.3. Методичні підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства та його продукції………………………………………………………………..27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМ-СТВА ТОВ «ПТАХОФАБРИКА КИЇВСЬКА» ТА ЙОГО ПРОДУКЦІЇ...…..41 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Птахофабрика Київська»…………………………………………………………………………41 2.2. Аналіз конкурентного середовища підприємства…………………….…..47 2.3. Оцінка конкурентних позицій підприємства на ринку……………...……56 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………69 3.1. Обґрунтування маркетингових конкурентних стратегій підприємства…69 3.2. Маркетингові заходи підвищення конкурентоспроможності……………83 ВИСНОВКИ……….………………………………………….………………….95 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….....98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову