0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Петропавловська С.Є., Промисловий та авіаційний маркетинг, К.: НАУ, 2003. - 86 с. (№296) (ID:20423)

Тип роботи: дисертація
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 86
Рік виконання: 2003
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ЛЕКЦІЯ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ ПРОМИСЛОВОГО ТА АВІАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЛЕКЦІЯ 2. ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОМИСЛОВОГО ТА АВІАЦІЙНОГО РИНКІВ ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОЖЕНЬ «ДЕРЖАВНОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ НА ПЕРІОД ДО 2010 РОКУ» ЛЕКЦІЯ 3. АНАЛІЗ МІСТКОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ТА АВІАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЛЕКЦІЯ 4. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІДЕРІВ АВІАЦІЙНО-ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ ЛЕКЦІЯ 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ МІКРОСЕРЕДОВИЩА ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ 5.1 ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТРЕБ АВІАТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ 5.2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ 5.3 ЗБУТОВІ ПОСЕРЕДНИКИ 5.4 КОНКУРЕНЦІЯ В АВІАТРАНСПОРТНІЙ ГАЛУЗІ ЛЕКЦІЯ 6. РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА 6.1 СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ І ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОГО СЕГМЕНТА 6.2 ВИЗНАЧЕННЯ ПОЗИЦІЇ НА РИНКУ 6.3 ТОВАРНА СТРАТЕГІЯ 6.4 СТРАТЕГІЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову