Зразок роботи
ВСТУП
Насьогодні маркетинг займає дуже важливу роль в суспільному житті. Тому адекватне розуміння сутності поняття “маркетинг” є дуже важливим, бо це дозволяє правильно визначати мету, завдання, види, функції маркетингу і зумовлює основу для прийняття якісних рішень щодо розширення або зменшення обсягів виробництва, модернізації продукції або зняття її з виробництва та сприяє розробці і запровадженню планів розвитку виробництва.
Маркетинг є відносно новою функціональною областю на підприємствах України. У цій області до сих пір є певні окремі теоретичні та організаційні проблеми, на які вказують як управлінці-практики (наприклад, О. Бєлоусов), так і дослідники теоретики (О. Базарян, О. Виноградова, В. Руделіус, Л. Шостак та ін.), зокрема дослідження сутності поняття “маркетинг” в умовах ринкової економіки в Україні. [9]
Отже, я вважаю актуальним розгляд такого важливого питання як поняття та причини виникнення маркетингу.
Об’єктом даного дослідження є маркетинг як галузь народного господарства, предметом – безпосередньо поняття та передумови його виникнення.
В даній роботі мною було використано як теоретичні методи дослідження, так і методи математичного моделювання.
ВИСНОВОК
Виконуючи дану курсову роботу, мною було розглянуто поняття та причини виникнення маркетингу.
Також мною було проведено аналіз діяльності нового підприємства, а саме квіткового магазину, для визначення взаємозалежності його діяльності із системою збуту. Як можна побачити, ця залежність пряма: для того щоб потенційні клієнти стали реальними, малому підприємству потрібен бізнес-план. Цей план повинен показати чому клієнти будуть купувати цю продукцію чи послугу.
Значення маркетингового плану як елемента бізнес-плану важко переоцінити. Такий план потрібен як новим так і діючим підприємствам. Маркетинг план, який в основному складають на рік повинен слугувати керівнику як надійний елемент контролю над всіма показниками, пов’язаних зі збутом (об’ємами продажу по окремих найменуваннях продукції, за цінами, каналами збуту, рекламою). Точно так само як і складання щорічного фінансового плану, написання маркетингового плану стало нормою річного циклу життєдіяльності компанії і повинно стати правилом для кожної компанії.
План маркетингу схожий на карту, яка показує де знаходиться підприємство в даний момент, куди воно рухається і як збирається туди потрапити.
Проблеми, які виникають при відсутності плану маркетингу величезні: у підприємства є декілька напрямків розвитку, але не зрозуміло, в який з них краще вкладати гроші; невідомо, на яких клієнтів потрібно орієнтуватися в першу чергу; невідомо, які види продукції треба розвивати, які удосконалювати, від яких - відмовитися; підприємство розвивається «ривками», чіткі перспективи розвитку відсутні.
В результаті розробки плану маркетингу: визначається перелік привабливих напрямків розвитку, непривабливі не розглядаються; визначається група цільових споживачів та отримується їх опис; визначаються сильні і слабкі сторони підприємства - зрозуміло, які проблеми потрібно вирішувати в першу чергу; встановлюється чіткий план дій, який повинен привести до поставлених цілей.
Таким чином, план маркетингу: систематизує і доносить до всіх працівників підприємства ті ідеї, які раніше знав тільки керівник; дозволяє чітко встановити цілі та проконтролювати їх досягнення; є документом, який організовує роботу всього підприємства; дозволяє уникнути зайвих дій, які не призводять до поставлених цілей; дозволяє чітко розподіляти час та інші ресурси; наявність плану мобілізує співробітників компанії.