0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування іміджу рекламного агентства (ID:209141)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 101
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 *** ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Поняття, сутність та види іміджу підприємства 5 1.2 Класифікаційні ознаки та етапи формування іміджу підприємства 12 1.3 Специфіка формування іміджу рекламних агентств 22 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНСТВА «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 30 2.1Аналіз конкурентного середовища рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 30 2.2 Дослідження комунікаційної діяльності рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 40 2.3 Оцінювання іміджу рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 51 РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНСТВА «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» ЗАСОБАМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 60 3.1 Вдосконалення процесу формування іміджу «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 60 3.2 Розроблення комунікаційної програми «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» 71 3.3 Розробка програми підтримки іміджу «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» засобами інтернет-реклами 80 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 96
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Формування нової парадигми менеджменту призвело до кардинальних змін щодо ролі іміджу організації у формуванні економічних показників діяльності підприємства. Для досягнення цілей і успішного функціонування сучасного підприємства важлива не тільки раціональна складова управління: у разі жорсткої конкуренції саме позитивний імідж підприємства із категорії другорядних факторів виробництва переходить у категорію стратегічних ресурсів. У вітчизняній і зарубіжній науковій літературі з питань маркетингу представлені ґрунтовні методичні та наукові роботи щодо методів, підходів і технологій, а також базовий інструментарій механізму формування іміджу підприємства. Методи та методики формування іміджу підприємства представляють собою одне з тих питань, які потребують особливої уваги і є предметом нашого наукового інтересу і дослідження. Сьогодні, як свідчать факти численних ринкових досліджень, конкуренція між підприємствами ведеться не на рівні цін та якості продукції, а на рівні іміджу підприємств. Підвищення уваги науковців і практиків до іміджу продиктовано тим, що сьогодні успіх організації визначається репутацією, основу якої складає позитивний імідж. Досвід багатьох успішних компаній свідчить, що підвищення іміджу дозволяє забезпечити високу ефективність виробництва й зайнятості, а також підвищити конкурентоспроможність підприємства. У той же час, необхідно зауважити, що в умовах української економіки, з урахуванням особливостей її історичного минулого й сучасних проблем, ідеї авторитету й іміджу ще не знайшли широкого практичного впровадження. Слово «імідж» на українську з латинської мови дослівно перекладається як «зображення, подоба, уявний образ, уявлення, символ, ікона, метафора, вид, тип, характер, порядок». З цього набору слів можна помітити, що дане поняття тісно пов’язане з візуальною стороною сприйняття. Для того щоб підприємство досягло стійкого та довгострокового позитивного ділового успіху, необхідною умовою є створення сильного іміджу підприємства. Він надає можливість здобуття організацією певної ринкової сили, захищає підприємство від атак конкурентів, укріплює позиції відносно товарів - замінників та полегшує доступ фірми до різного роду ресурсів. Вдало сформований імідж запам’ятовується і закріплюється у свідомості цільової аудиторії, він є своєрідним сигналом до позитивного сприйняття підприємства і завдяки цьому може подолати такі перешкоди, як недовіра і неувага, характерні для масової свідомості. Зазначеними питаннями займалися Королько В.В., Почепцов Г.Г, Божкова В.В., Лебідь Т.В., Родіонов О.В., Щербаткова К. та інші. Проте, теоретичне обґрунтування комплексного підходу щодо створення іміджу підприємства залишається ще недостатньо розробленим. Об’єктом роботи є процес формування іміджу «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». Предметом роботи є методичні та практичні засади формування іміджу рекламного агентства. Метою роботи є визначення особливостей формування іміджу на прикладі рекламного агентства. Завдання роботи: 1. Охарактеризувати поняття, сутність та види іміджу підприємства. 2. Розглянути етапи формування іміджу підприємства. 3. Охарактеризувати класифікаційні ознаки іміджу підприємства. 4. Здійснити аналіз конкурентного середовища рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». 5. Провести дослідження комунікаційної діяльності рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». 6. Здійснити оцінювання іміджу рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». 7. Розробити комунікаційну програму рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». 8. Вдосконалити процес формування іміджу рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ». 9. Розробити програму підтримки іміджу рекламного агентства «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» засобами інтернет-реклами. Методи дослідження. В роботі використано методи аналізу, порівняння, узагальнення. Випускна кваліфікаційна робота включає вступ, основний текст, висновки,список використаних джерел та додатки. Вступ – 3 сторінки, основний текст – 85 сторінок, висновки – 5 сторінок. Загальний обсяг роботи – 101 сторінка.