Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 ***
ВСТУП........................................................................................................................1
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства..............................................................................................................7
1.1. Сутність, цілі та завдання рекламної кампанії підприємства........................7
1.2. Особливості системи управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства............................................................................................................16
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності рекламної діяльності.............25
РОЗДІЛ 2. Дослідження системи управління рекламними кампаніями клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» ............................................................................ 35
2.1. Функціональний аналіз системи управління рекламними кампаніями ТОВ «СПН Комм’юні-кейшнз»......................................................................................35
2.2. Аналіз рекламних кампаній клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» .......39
2.3. Оцінка ефективності рекламних кампаній клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» .................................................................................................61
РОЗДІЛ 3. Напрями вдосконалення управління рекламними кампаніями клієнтів підприємства ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» ......................................67
3.1. Вдосконалення системи управління рекламними кампаніями клієнтів ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз».......................................................................................67
3.2. Вдосконалення організації роботи ТОВ «СПН Комм’юнікейшнз» на всіх етапах проведення рекламних кампаній.............................................................. 76
3.3. Розробка рекламних кампаній для клієнітв ТОВ «СПН Комм’юні-кейшнз»....................................................................................................................90
ВИСНОВКИ............................................................................................................99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................103
ДОДАТКИ.............................................................................................................107