0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ КОМУНІКАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА З КЛІЄНТАМИ (ID:209464)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 97
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 *** ВСТУП…………………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ КОМУНІКАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА З КЛІЄНТАМИ 1.1 Місце системи управління відносинами з клієнтами у загальній системі управління комунікаційним агентством………………………………………………7 1.2 Сутність управління відносинами комунікаційного агентства з клієнтами…..12 1.3 Просування послуг комунікаційного агентства: сутність та способи…………22 РОЗДІЛ 2: АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ ТОВ «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» З КЛІЄНТАМИ 2.1 Характеристика конкурентного середовища комунікаційного агентства.........32 2.2 Особливості управління відносинами комунікаційного агентства з клієнтами………………………………………………………………………………43 2.3 Оцінка способів просування послуг рекламного агентства……………………50 РОЗДІЛ 3: ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ВІДНОСИНАМИ ТОВ «СПН КОММ’ЮНІКЕЙШНЗ» З КЛІЄНТАМИ 3.1 Обґрунтування змін в управлінні діяльністю комунікаційного агентства……57 3.2 Рекомендації щодо вдосконалення управління відносинами комунікаційного агентства з клієнтами…………………………………………………………………62 3.3 Розробка програми просування послуг комунікаційного агентства…………..68 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………...75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………………..81 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………..87
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову