0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА (ID:209465)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 107
Рік виконання: 2018
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
*** Робота захищена на високу оцінку! Можливий торг! Номер для зв*язку - 0977807654 *** Вступ…………....………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю підприємства........................................................................................................6 1.1. Система управління рекламною діяльністю, поняття, функції та структура.......................................................................………………………...6 1.2. Основні функціональні підсистеми управління рекламною діяльністю…………………………………………………………………......13 1.3. Методичні підходи до контролю результатів рекламної діяльності банку…………………………………………………………………………...28 Розділ 2. Аналіз управління рекламною діяльністю ПАТ “Райффайзен Банк аваль” ……………………………………………...41 2.1. Оцінка конкурентного середовища ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………………………………….....41 2.2. Планування та організація рекламної діяльності ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………...50 2.3. Визначення результативності рекламної діяльності ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………...63 Розділ 3. Напрями вдосконалення управління рекламною діяльністю ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………...67 3.1. Шляхи вдосконалення планування організації рекламної діяльності ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………...67 3.2. Розробка оновленої рекламної кампанії ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”.......................................................................75 3.3. Методи підвищення результативності рекламної діяльності ПАТ “Райффайзен Банк Аваль”……………………………………………...81 Висновки............................................................................................................89 Список використаних джерел………………………………………………..95 Додатки……………………………………………………………………....102
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову