0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові засоби забезпечення якості послуг (ID:212324)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти використання маркетингових засобів у процесі забезпечення якості послуг 5 1.1. Послуга як об’єкт маркетингової діяльності 5 1.2. Особливості формування і управління якістю послуг 8 1.3. Інструменти маркетингу та особливості їх використання у процесі забезпечення якості послуг 12 Розділ ІІ. Дослідження особливостей застосування маркетингових засобів у процесі надання послуг ПП «Наші мандри» 17 2.1. Організаційно-економічна характеристика ПП «Наші мандри» 17 2.2. Дослідження особливостей процесу надання туристичних послуг 21 2.3. Дослідження ефективності послуг, що надаються ПП «Наші мандри» 28 Розділ ІІІ. Рекомендації щодо підвищення якості послуг на засадах маркетингу 32 3.1. Характеристика заходів, спрямованих на вдосконалення обслуговування клієнтів туристичного підприємства ПП «Наші мандри» 32 3.2. Удосконалення організаційного механізму механізм обслуговування клієнтів ПП «Наші мандри» 34 3.3. Рекомендації щодо впровадження інформаційних технологій в процес обслуговування споживачів ПП «Наші мандри» 36 Висновки 41 Література 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Активний розвиток усіх сфер економіки, висока ступінь мінливості бізнес-середовища, в якому працюють більшість підприємств змушує останніх здійснювати конкурентну боротьбу за свого покупця і шукати вагомі джерела конкурентних переваг усередині своїх підприємств. За таких умов вирішальним чинником успіху бізнесу все частіше виступають нематеріальні активи, і насамперед його людський капітал (працівники, які володіють цінними вміннями, знаннями та навичками). Сукупність інструментів маркетингу та кваліфікований склад працівників утворюють систему внутрішнього маркетингу підприємства, завданням якої є сформувати прихильність до бренду і сприяти тому, що кожен працівник розуміє взаємозв’язок між тим, що робить він особисто і підприємство загалом для задоволення запитів споживачів, що в кінцевому результаті дозволяє максимізувати його фінансові показники. Особливо важливий внутрішній маркетинг для діяльності підприємств, які працюють у сфері послуг, що обумовлено самим характером послуг. Підприємство сфери послуг завжди взаємодіє зі своїми клієнтами безпосередньо. Завдяки цьому формування сприятливих відносин з клієнтами істотною мірою залежить від кваліфікації персоналу підприємства і його вмотивованості на ефективну роботу. Важливість внутрішнього маркетингу в діяльності підприємства сфери послуг визначається тим, що якість послуги та бажання персоналу надати цю послугу клієнтові стають одними з вирішальних чинників конкурентної боротьби на ринку послуг. Внутрішній маркетинг стає процесом, за допомогою якого кожен окремий працівник дізнається і розпізнає не лише цінність програм, спрямованих на досягнення цілей підприємства, але і своє місце в них. Аналіз останніх досліджень, у яких започатковано вирішення проблеми. Найбільший внесок у розвиток концепції внутрішнього маркетингу внесли такі вчені як Л. Беррі, А. Парашураман, К. Гронроос, М. Брун, М. Рафік, П. Ахмед, К. Лавлок, Р. Вері, Б. Льюїс, Н. Пірсі, Н. Морган, Ф. Котлер та ін. Отже, удосконалення процесу обслуговування стає невід’ємною частиною діяльності будь-якого підприємства, яке планує довго залишатися на ринку послуг. Об’єкт дослідження – господарська діяльність туристичного підприємства «Наші мандри». Предмет курсової роботи – організація обслуговування клієнтів на туристичному підприємстві «Наші мандри». Метою курсової роботи є дослідження особливостей використання маркетингових засобів забезпечення якості послуг. Для досягнення нашої мети ми визначили такі завдання: охарактеризувати теоретичні аспекти використання маркетингових засобів у процесі забезпечення якості послуг; дослідити особливості застосування маркетингових засобів у процесі надання послуг ПП «Наші мандри»; розробити рекомендації щодо підвищення якості послуг на засадах маркетингу . Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.