0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальні мережі як спосіб просування реклами в ресторані (ID:220646)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 61
Рік виконання: 2016
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Світова мережа інтернет і способи реклами в ньому 1.1 Історія виникнення інтернету 1.2 Інтернет реклама: визначення і класифікація способів реклами 2. Соціальні мережі та способи просування послуг ресторану в них 2.1 Сутності історія виникнення соціальних мереж 2.2 Способи і особливості рекламування ресторану в соціальній мережі 3. Розробка концепції просування послуг ресторану фруктовий сад через соціальну мережу 3.1 Характеристика ресторану «Назва закладу» 3.2 Стратегія просування послуг ресторану через соціальну мережу 3.3 Розрахунок витратної частини на просування послуг ресторану через соціальну мережу висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета дипломної роботи: розглянути, на скільки ефективна реклама в мережі інтернет, на прикладі ресторану «назва закладу». Визначивши мету роботи, поставимо і вирішимо наступні завдання: - дізнатися історію виникнення інтернету; - розглянути світову мережу інтернет і способи реклами в ньому; - дати визначення інтернет - рекламі, і вивчити її способи класифікації; - вивчити сутність історії виникнення соціальних мереж; - розглянути способи і особливості рекламування ресторану в соціальних мережах; - дати характеристику ресторану «назва закладу»; - визначити і розробити стратегію просування послуг ресторану «назва закладу» через соціальну мережу; - зробити розрахунок витратної частини на просування послуг ресторану «назва закладу» через соціальну мережу. Об'єктом дослідження в дипломній роботі виступає рекламна діяльність в соціальній мережі. Предметом дослідження стала - інтернет - реклама в соціальних мережах для кафе і ресторанів.