Використання Event-маркетингу у маркетингових коммунікаціях на прикладі ТОВ DIAMOND (ID:220722)
Зміст
РЕФЕРАТ
Вступ
1 EVENT-МАРКЕТИНГ: ПОНЯТТЯ, ВИГЛЯДИ, МЕТА ТА ІНСТРУМЕНТИ
2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У АГЕНТСТВІ
2.1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВ «Diamond»
2.1.1 SWOT-АНАЛІЗ
2.2 АНАЛІЗ РИНКУ EVENT-ПОСЛУГ
2.3 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «Diamond»
2.3.1 АНАЛІЗ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ
2.3.2 АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ
2.3.3 АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ
2.3.4 АНАЛІЗ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ
2.4 АНАЛІЗ ЕЛЕКТРОННОГО МАРКЕТИНГУ ТОВ «DIAMOND»
3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГЕНТСТВА
3.1 ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
3.1.1 СТРАТЕГІЯ РОЗМІЩЕННЯ БАНЕРНОЇ РЕКЛАМИ
3.1.2 РЕЄСТРАЦІЯ В ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ і КАТАЛОГАХ
3.1.3 ПОЛІТИКА ЩОДО РОЗСИЛКИ ЕЛЕКТРОННИХ ЛИСТІВ
3.1.4 РОЗРАХУНОК ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
3.2 ВДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ПОСЛУГ
3.3.2 УЧАСТЬ У ВИСТАВКАХ
3.2.1 АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.2.2 ОНОВЛЕННЯ ПОСЛУГ INCENTIVE ТА БУКІНГ АРТИСТІВ
3.2.3 РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.3 РОЗРОБКА СИСТЕМИ PR-АКЦІЙ АГЕНТСТВА
3.3.1 ПУБЛІКАЦІЯ ПРЕС-РЕЛІЗІВ ТА СТАТТЕЙ
3.3.3 РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ У БІЗНЕС-КАТАЛОЗІ
3.3.4 ВЕДЕННЯ СТОРІНОК В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
4. ОХОРОНА ПРАЦІ
4.1 ОРГАНІЗАЦІЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАЛОГО БІЗНЕСУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
Маркетинг подій або event-marketing, вже багато років успішно застосовується для просування товарів і послуг за кордоном, в УБ почав розвиватися відносно недавно.
Сказати, що традиційні маркетингові методи стають неефективними не можна. Просто доводиться шукати різні інструменти для просування марок, товарів, а також для створення іміджу компаній.
Спеціальні заходи як один з інструментів маркетингу, в останні роки все частіше використовується компаніями для власного просування. Сьогодні концепцію special events для просування бренду використовують як корпорації зі світовим ім'ям, так і регіональні компанії. Причина криється в тому, що підприємства, в більшості своїй, обирають стратегію довгострокових комунікацій з споживачем, підвищення рівня лояльності, прихильності бренду, ніж стратегію прямих продажів, що втратила свою актуальність в сьогоднішніх умовах ведення бізнесу .
Мета роботи: розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності event-агентства.
Об'єкт дослідження - ТОВ «DIAMOND».
Завдання дослідження - вивчення фінансового становища компанії, її економічні показники, аналіз ринків збуту та конкурентів, а також дослідження каналів розподілу, цінової політики, структури маркетингових комунікацій та ін.
Методи дослідження: аналіз літературних джерел, аналіз внутрішньої документації і звітності підприємства, статистичні методи аналізу динаміки економічних показників, SWOT-аналіз, АВС-аналіз.
Джерела інформації: наукові публікації, спеціалізована маркетингова література, бізнес-план, внутрішні положення підприємства.
Інші роботи з даної категорії: