0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Екологічний маркетинг (ID:221307)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Екологічний маркетинг: сутність, напрямки, завдання та функції 5 2. Еволюція поняття «екологічний маркетинг» 8 3. Види екологічного маркетингу, його основні суб'єкти та об'єкти 12 4. П'ять правил екологічного маркетингу 16 5. Загальна характеристика підприємства 18 6. Характеристика ринку на якому діє підприємство 22 7. Визначення потенціальних покупців 27 8. Розробка комплексу маркетингу 29 Висновки 38 Список використаної літератури 41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову